Crap in Finnish

Tässä tulee sitä ihtiään eli crappia.

Kurssikaverini Kirsi oli ollut ratikan kyydissä ystävänsä kanssa kun yht'äkkiä raitiovaunu pysähtyy keskellä tietä ja ovet avataan. Kuljettaja kuuluttaa: "Se henkilö joka on laskenut alleen, voisitko ystävällisesti poistua vaunusta?" Raitiovaunusta poistui kaksi elähtäneen näköistä henkilöä ilmeisesti paskat housuissaan. :lol:

Windom Pearl said:
Perhanan kiinalaiset... :bah:
No ei kun perkeleen perkele tässä on kysymys yhden teollisuusvehkeen kielikääntämisestä, josta vastaan...minä. Ja oon tapani mukaan sohlannut kaikkea. Ja kiinalaisia kiukuttaa. Ja todellisuudessa en sohlannut yhtään niin paljon kun ne luulee, vaan minä sohlasin vähän ja ne sohlalsi vähän, mutta turha sitä nyt on alkaa niille selittämään. Minä vaan leikin nöyrää poikaa sitten. Grh.

Windom Pearl said:
No ei kun perkeleen perkele tässä on kysymys yhden teollisuusvehkeen kielikääntämisestä, josta vastaan...minä.

Mäkin _luulin_ joskus että vois olla hienoa olla vastuussa jostain tuon tyylisestä, he he, voi voi sentään =P

Positiivisena puolena mainittakoon se, että kädessäni on lager!

Vastuu vituttaa, se on fakta. Toisaalta jos ei mitään vastuuta, ei kai tuu paljon tehtyäkään? Itestäni oon ainakin huomannu että sellanen pikku paine (vastuu?) edistää kummasti työn edistymistä. Ja toinen työntekoon liittyvä.. On huomattavasti helpompaa mikäli tehtävät annetaan selkeinä. Ahistaa niin vitusti tää porukka täällä (upm / mikrotuki) kun kaikki ovat sellasia hiljaa mutisevia hissukoita tyyliin: Pitäs vissiin.. Voitko käydä kattomassa jos siellä on joku vialla.. Puhuminen hoidetaan niin hiljaa ja epäselvästi ettei puoliakaan kuule. Sitten kyselet ja koitat selvittää.. :erk: Miksei voi jumalauta hoitaa hommiaan sillan jämäkästi ja selkeesti. Kyllä oli intissä joskus mukavaa ku tiesi mitä tehdä ja mihin mennessä :err: :tickled:

appilan pappilan apupapin paksuposkipiski pisti poskeensa paksun papupurkin

hey, i've just managed to read it without choking (just spitting a bit here and there), and i wanted to share :D

another big fave is vesihiisikö se sihisi hississä: i sound like a snake wearing brackets :lol: