Crap in Finnish

nevershine said:
sitten on jo niimmyähä eikä jaksa enää. Ei vaan. Ei sitä kai keikalla ihan turpa kannata olla, vaikka sitten ei tarvis ainakaan itse hävetä.
Juu, taidan itse ainakin olla ihan vesilinjalla. minulle ei kalja sovi soiton kanssa. Nauhoittelin yhtä biisiä tuossa alkuviikosta, join puoli pulloa kaljaa ja olin alkuriffissä puoli tuntia... :p

Downfall said:
olin alkuriffissä puoli tuntia... :p
Jaahas, huono riffi; roskikseen. :p

Mää vinetän siitä, että mun nykyinen prkleen duuni on 14:10 - 21:49. Jahka jaksan nousta joskus yhden-kahdentoista aikaan, keitän kahvit ja duunaan jotain syötävää ("aamupala"), lähden duuniin, ja kun tulen duunista joskus yhdentoista pintaan, lämmitän ruokaa mikrossa ja katon telkkaria, tai pelaan jotain paskaa peliä pari tuntia ja menen nukkumaan. Whinevittu, truu laif.

Kerran se vaan kirpasee.

Ei jaksa töitä tehä niin whinetänpä vähän... Näin viime yönä painajaista, jossa esiintyi Hearse, Windom Pearl ja Farmakonin muitakin tyyppejä. :yell: Mitähän Freud sanois siitä.

Se sanoisi että Hearse ei kuulu Farmakoniin (tiedän ettet tarkoittanut sitä ja varmaan huomasit että siitä sai sen vaikutelman muttet jaksanut tehdä asialle mitään mutta en siltikään pystynyt estämään itseäni, olen idiootti...)

Hearse said:
Wohoo! Olen Farmakonin Häkki-lutka!
Pääseekö lavalle tolppatanssijaks aka tolppahomoks!? :eek:

Voin myös hieroa peppuani Markon karvaista reittä vasten, jos on tarve.

Liekö nämäkin jo kaikki toteutettu? :yuk:

Onpa aika pershiistä tuo niiden manuaalinen rekisteröitymisentarkistussysteemi, ihan by the way. Millä perusteella ne mahtaa olla ketään hyväksymättä? Kyllä ny hyvä trolli jaksaa nuo kunnolla täyttää, se semmoista ainakaan ulkona pidä.

JIHAAAAAAA.... :hotjump:

A. Työt jatkuu
B. Palkankorotus pyytämättä
C. Sain oman huoneen kolmannesta kerrokseta (päällikkökerros, ylemmäs ei pääse..)

Vittu mä oon hyvä jätkä!!! :oops:

Hei, tämä kakkitopic on vielä pystyssä!

Töissä ahistaa, hirveät pinot tekemättömiä töitä ja uusia tulee jatkuvasti lisää, jej. :mad:
Onneks tästä saa palakkaa. :rolleyes:

Jes! Saan melkein neljä euroa päivässä kun pesen paskaa, kusta ja oksennusta ja tätä jatkuu vielä vuosi! Jes! Taidanpa mennä totaaliksi...

Mazah said:
Jes! Saan melkein neljä euroa päivässä kun pesen paskaa, kusta ja oksennusta ja tätä jatkuu vielä vuosi! Jes! Taidanpa mennä totaaliksi...

MUUUUUUAH
rotfl.gif