nevershine said:Meilläpäin sanottiin että se on mosan osa. voi voi.![]()
Lolita Vampiriá said:Tarkoitus ei ole väitellä, jokaisella on omat mielipiteensä, mutta loppupeleissä henk.koht. en ole niin armeijahenkinen ihminen että sitä hirveästi kannatan, ainakaan naisille. Hyvä toki jos joku nainen haluaa mennä inttiin että sekin mahdollisuus on olemassa. Ne jotka haluaa intin käydä niin siitä vaan. Syvällisempää ei jaksa näin perjantai-iltapäivänä kun kello on 16:05 ja pääsen viikonlopun viettoon noin 5 minuutin sisällä!
no voinhan mä sen sitten sanoakin jos sä kerta niin paljon haluat sen kuulla. kunhan sitten muistutat treenien jälkeen.Mazah said:Seuraavien reenien jälkeen voit sanoa saanees kolmelta pasifistila turpaan...
Horza said:Vittu nyt tuo Teräksen Petteri helvetinkyytiä huisin himpskatin kusivittuun minun ruudultani tai minä perkele räjäytän teidät.
Hearse said:kannatan tosin horzan ajatusta että lortille armeija pakolliseks ja ukoille kaljapatteri kainaloon ja metsään larppaamaan.
Hearse said:Larppaajat ovat maailman suola.
Mitä olisi esim. manowar ilman karvaisia pikku-pöksyjä, tai moonsorrow ilman miekkoja ja rengaspaitoja...
niin mitä olisi....