ei ole hirveästi 'elämää# täälläkään...

vielä 1kk sitten täällä oli ihan hiljaista mutta pari amerikkalaista tuli laittelemaan omia threadeja varmaankin yritti herättää tätäkin puolta..
Mutta kiitos heille.

Totuus lienee se, että ulkomailla CoB-hysteria on pahimillaan. Suomessa se on jo mennyt vuosi kaksi sitten. En väitä, ettei ketään kiinnostaisi, mutta tämä subfoorumi ei ole niin kehittynyt, että tästä riittäisi kaikille huvia ja hyötyä. Topikit saattavat olla sen verran rajattuja, ettei useimmat löydä niistä mitään keskustelun aihetta. Mene ja tiedä.

Jostain syystä tää suomenkielinen puoli on hiljentynyt todella rajusti verrattuna aikasempaan... Ilmeisesti eräiden vanhojen poisjäänti vaikutti siihen ja uudempien tuttavuuksien kanssa ei irtoo mitään sellasta sisäpiiri läppää, kun ei oikein tunne porukkaa.

Harmi...

vittu tää foorumi on ihan kuollu, minä ja määgnös ollaan varmaan ainoita postaajia tällä puolella,tosin ei oo sitäkään vähän aikaan näkyny,perkele nyt keksitään hyviä keskustelu aiheita,heviä Perkele!

juoppo said:
vittu tää foorumi on ihan kuollu, minä ja määgnös ollaan varmaan ainoita postaajia tällä puolella,tosin ei oo sitäkään vähän aikaan näkyny,perkele nyt keksitään hyviä keskustelu aiheita,heviä Perkele!
Mut on just eniten varmaan nähty viime aikoina tääll. :D

Janina said:
Jostain syystä tää suomenkielinen puoli on hiljentynyt todella rajusti verrattuna aikasempaan... Ilmeisesti eräiden vanhojen poisjäänti vaikutti siihen ja uudempien tuttavuuksien kanssa ei irtoo mitään sellasta sisäpiiri läppää, kun ei oikein tunne porukkaa.

Harmi...
Asiaan vaikuttaa myös se että ainakin henkilökohtasesti voin pitää osasta vanhoihin naamoihin yhteyttä toisilla foorumeilla/ircissä/messengerillä/puhelimella tai jopa irl. :D Joten miksi siis olla täällä? Kerran kuussa katon onko täällä mitään näkemisen arvosta, mutta yleensä ei. Eiköhän se riitä kun jo sen kuppasen ez-boardin aikana COB-foorumilla oli... :p

Määgnös said:
Mut on just eniten varmaan nähty viime aikoina tääll. :D
tänä a-muna alkaa uusi helvetin hieno elämä kaikille tasapainoisille minä ensin-ihmisille ja muille kusettajille, VITUN HIENOO!! :loco: