Tää boardi ei ole mikään vitun tsätti.

Originally posted by Repi

mäpä taas ymmärrän miksi tälläsestä jaksetaan valittaa koska suurin osa on vain täällä heittämässä pari postia ja haluaa saada muutakin vastausta kuin tollasta paskaa...teitä on tuollaset 5 lässyttäjää jotka ei tajua että näille on tosiaankin erikseen tarkoitetut chat sivut esim. www.kiss.fi sinne menkää yrittää siellä on kuule vaikka mitä teille..nih!joten minä en taas ymmärrä että kuka jaksaa täällä käydä jauhamassa paskaa kun nopeampikin tapa on...no kuitenki haistakaa vittu!!!!!!!!!!

No minä käyn täällä boardilla ehkä kolme kertaa per viikko enkä ole vieläkään kokenut että minun pitäisi valittaa siitä että toiset jauhavat täällä sillä välin paljon paskaa..

Tähän asti mielipiteesi pysyivät sentään kohtalaisina, mutta nuo viimeisimmät postaukset veivät kyllä kaiken tarkoituksen sinun "valittamisestasi" :rolleyes:
 
no juu, en nyt sinua tässä ruvennut yksinään syyttää, vaan sulle mä vaan olen vastannut tässä kun oot ainoo huntteri joka tänne on vastannu..

sä muuten olet kyllä aika paljon tunkenu posteja, tuskin kannattaa väittää vastaa mut Zyklon on pahin...enpä jaksa enää kiinnostua tästä aiheesta eli huntatkaa ny sitte vittu kun ei loppua näy!
 
Siis mitä helvettiä? Mä en oo pistäny lähellekkään ees 30 viestiä viimesen kahen viikon aikana.. Ja tota Zyklon nyt ei todellakaan oo ollu mikään posthunter.. Jos sä etit posthunttereita niin kannattaa katsoa jonnekkin muualle.. Mä ja Zyklon ollaan kyllä puhuttu asioista jotka ei oo topicin aiheeseen liittyny, mutta ei me mitään posthunttereita olla.. Niitä saat ettiä ihan muualta :D
 
joo no tuota posthuntteri ei välttämättä tarkota sitä postin pituutta että kyllä se just tota paskanjauhamistakin vähän meinaa...itseasiassa sehän on nimenomaan sitä!eli koittakaa nyt vittu pysyä aiheessa tai voisitte pliis perkele tsättäille tonne paskanjauhantathreadiin...minä pyydän. en halua valittaa täällä vaikka siltä vaikuttaa, mä haluan vaan että noi turhat selitykset vähenee täällä
 
Siis asian vierestä puhuminen ei ole posthunttausta, jos joku aloittaa topicin Auringosta ja se päätyy monen rivin selitykseen jumalasta, niin ei se mielestäni ole posthunttausta.. Hohhoijaah, kaiken täytyy nykyään olla niin asiallista.. :rolleyes:
 
jaa siis mua sanotaan posthunteriksi sen takia että mä juttelen täälä paljon toisten kans asioista jotka eivät aina liity topiccien aiheisiin? hassua.. en voi muuta sanoa ku että ootta te helvetin hauskoja :D
 
sanoit muuten et NC on ainoa "huntteri" joka tänne on vastannu.. niin katteleppas ihan alkua.. mä vastasin heti sillon alussa PERKELE!! ethän sä oo ees lukenu tätä threadia.. kunhan tulit kitisemään..