Tää boardi ei ole mikään vitun tsätti.

Ja kukahan sen sitten määrittelee että mikä on asiaa? :D

Ei millään pahalla, mutta täytyy olla aika helvetin vähän elämää jos täytyy tulla boardille valittaan siitä millasta siellä on juttu.. Siis joojoo, täällä jauhetaan saatanasti paskaa, mutta mitä vitun väliä.. Tää on vain netissä oleva boardi, ei pitäisi ketään häiritä niin kauheasti tai jos häiritsee kehotan ottamaan yhteyttä.. Jonnekkin :lol:
 
no mutta ei se mitään helvetin hianoo ole jos sä joudut sadan paska postin seasta ettimään vastauksia alkuperäseen aiheeseen.yrittäkää ny edes pitää jotain rajaa...pitääkö niitä joka thrediin niitä höh posteja pistää?eiks semmoset 1-3 riittäis?
 
tääkin muuten taitaa olla ainoa thread jossa pysytään aiheessa...jopa sinäkin NC puhut muille kuin Zyklonille ja vieläpä enemmän kuin 4 sanaa...
 
No sanokaapas.. otetaan esim. toi threadi missä kysyttiin siitä Dimmun live videosta.. mitä siihen on enää lisättävää jos kaikki on jo alussa sanoneet mielipiteensä tuosta aiheesta? haittaako se jos sen jälkeen kun varsinaisesta aiheesta keskustelu on loppunut niin aloitetaan puhumaan jostain muusta?
 
No kuka sen päättää milloin keskustelu aiheesta on loppunut? Vuorokauden hiljaiselon jälkeen? Viikon jälkeen? Olen nähnyt boardeja joilla vanhoja threadeja kaivetaan esiin usean viikon takaa koska on jotain siihen kuuluvaa asiaa, täällä se ei välttämättä oikein toimi koska uuden postauksen ja alkuperäisen aiheen välissä on 26 sivua juuta ja eitä ja hassuja hymiöposteja. Kun aiheesta puhuminen on loppu, niin sen threadin pitääkin jäädä rauhaan. Onko se nyt sitten järkevää että "kuollut" thread pidetään koko ajan esillä laudan yläpäässä off-topicilla? Tämä boardi tuskin kuolee siihen jos paskanjauhanta rajoitetaan yhteen tai kahteen threadiin, koska hyvää keskustelua saa kyllä aikaiseksi. Jos threadiin ei pariin päivään tule vastauksia, ei se ole mikään tekosyy aloittaa off-topicia. Itse esim. olin vastikään 5 päivää poissa koneelta, ja kun tulin takaisin, en yksinkertaisesti jaksanut edes tarkistaa uusia threadeja jos niissä oli yli pari sivua posteja, koska sen tiesi että varsinainen aihe on jo hukkunut, eikä ensimmäisen sivun jälkeen tulevia vastauksia viitsi kahlata läpi siinä toivossa että ehkä joku on sanonut siellä jotain älykästäkin.

Eli: Pitäkää se paskanjauhanta parissa threadissa, ja yrittäkää pysyä muissa on-topic, vaikkei keskustelu niissä salamavauhtia kulkisikaan. Se ei varmaan ole paskanjauhajilta paljoakaan pois, ja helpottaa muiden elämää. Englannin-kielinen puoli on ihan hyvällä mallilla, miksi tämä suomenkielinen puoli pitää "sotkea"?
 
Olen tähän mennessä pitänyt pääni kiinni koko aiheesta, mutta..

Originally posted by Voice of God
No kuka sen päättää milloin keskustelu aiheesta on loppunut? Vuorokauden hiljaiselon jälkeen? Viikon jälkeen? Olen nähnyt boardeja joilla vanhoja threadeja kaivetaan esiin usean viikon takaa koska on jotain siihen kuuluvaa asiaa, täällä se ei välttämättä oikein toimi koska uuden postauksen ja alkuperäisen aiheen välissä on 26 sivua juuta ja eitä ja hassuja hymiöposteja.
Itse esim. olin vastikään 5 päivää poissa koneelta, ja kun tulin takaisin, en yksinkertaisesti jaksanut edes tarkistaa uusia threadeja jos niissä oli yli pari sivua posteja, koska sen tiesi että varsinainen aihe on jo hukkunut, eikä ensimmäisen sivun jälkeen tulevia vastauksia viitsi kahlata läpi siinä toivossa että ehkä joku on sanonut siellä jotain älykästäkin.

...tuosta olen MELKEIN sanasta sanaan samaa mieltä.
On nimittäin todella ärsyttävää yrittää lähteä etsimään jostain kiinnostavasta topicista jotakin alkuperäiseen aiheeseen liittyvää jos on ollut jonkin aikaa poissa, kun joutuu lukemaan vain jotain off-topic-kikkailuja. Ja jos vielä lopulta huomaa että lukemassaan esim. kahdeksassa sivussa ei ole ollut yhtäkään aiheeseen liittyvää viestiä.

Minua henk.koht. ärsyttää off-topicissa eniten se, että se on suurimmaksi osaksi kahden tai kolmen henkilön välistä höpinää, josta muut eivät ymmärrä yhtään mitään sitä lukiessaan. On erittäin ärsyttävää lukea sivukaupalla viestejä jotka eivät sano mitään muille kuin ehkä parille tietylle henkilölle.

Myönnän, olen itsekin syyllistynyt joskus off-topiciin ja tulen todennäköisesti vielä joskun syyllistymään, mutta olen yrittänyt parantaa tapani enkä ole viime aikoina paljon turhia posteja kirjoitellut...

Mutta, pointtina se, että paskanjauhantakaan ei ole aina pahasta, mutta rajansa kaikella...
 
Originally posted by Voice of God
No kuka sen päättää milloin keskustelu aiheesta on loppunut? Vuorokauden hiljaiselon jälkeen? Viikon jälkeen? Olen nähnyt boardeja joilla vanhoja threadeja kaivetaan esiin usean viikon takaa koska on jotain siihen kuuluvaa asiaa, täällä se ei välttämättä oikein toimi koska uuden postauksen ja alkuperäisen aiheen välissä on 26 sivua juuta ja eitä ja hassuja hymiöposteja. Kun aiheesta puhuminen on loppu, niin sen threadin pitääkin jäädä rauhaan. Onko se nyt sitten järkevää että "kuollut" thread pidetään koko ajan esillä laudan yläpäässä off-topicilla? Tämä boardi tuskin kuolee siihen jos paskanjauhanta rajoitetaan yhteen tai kahteen threadiin, koska hyvää keskustelua saa kyllä aikaiseksi. Jos threadiin ei pariin päivään tule vastauksia, ei se ole mikään tekosyy aloittaa off-topicia. Itse esim. olin vastikään 5 päivää poissa koneelta, ja kun tulin takaisin, en yksinkertaisesti jaksanut edes tarkistaa uusia threadeja jos niissä oli yli pari sivua posteja, koska sen tiesi että varsinainen aihe on jo hukkunut, eikä ensimmäisen sivun jälkeen tulevia vastauksia viitsi kahlata läpi siinä toivossa että ehkä joku on sanonut siellä jotain älykästäkin.

Eli: Pitäkää se paskanjauhanta parissa threadissa, ja yrittäkää pysyä muissa on-topic, vaikkei keskustelu niissä salamavauhtia kulkisikaan. Se ei varmaan ole paskanjauhajilta paljoakaan pois, ja helpottaa muiden elämää. Englannin-kielinen puoli on ihan hyvällä mallilla, miksi tämä suomenkielinen puoli pitää "sotkea"?
Yeah!!!
 
Originally posted by Repi
tääkin muuten taitaa olla ainoa thread jossa pysytään aiheessa...jopa sinäkin NC puhut muille kuin Zyklonille ja vieläpä enemmän kuin 4 sanaa...

Minä olen jatkuvasti puhunut muillekkin kun Zyklonille, tiedä sitten siitä asiasta.. Ja minä en mielestäni ole niitä pahimpia paskanjauhajia tällä boardilla, mutta sitä mitä minä en ymmärrä on se että ihmiset oikeasti jaksaa valittaa tälläsistä asioista.. No okei, ei ole minun vikani jos ei ole parempaa tekemistä :rolleyes:
 
Originally posted by NorthernComfort


Minä olen jatkuvasti puhunut muillekkin kun Zyklonille, tiedä sitten siitä asiasta.. Ja minä en mielestäni ole niitä pahimpia paskanjauhajia tällä boardilla, mutta sitä mitä minä en ymmärrä on se että ihmiset oikeasti jaksaa valittaa tälläsistä asioista.. No okei, ei ole minun vikani jos ei ole parempaa tekemistä :rolleyes:
mäpä taas ymmärrän miksi tälläsestä jaksetaan valittaa koska suurin osa on vain täällä heittämässä pari postia ja haluaa saada muutakin vastausta kuin tollasta paskaa...teitä on tuollaset 5 lässyttäjää jotka ei tajua että näille on tosiaankin erikseen tarkoitetut chat sivut esim. www.kiss.fi sinne menkää yrittää siellä on kuule vaikka mitä teille..nih!joten minä en taas ymmärrä että kuka jaksaa täällä käydä jauhamassa paskaa kun nopeampikin tapa on...no kuitenki haistakaa vittu!!!!!!!!!!
 
Originally posted by NorthernComfort

sitä mitä minä en ymmärrä on se että ihmiset oikeasti jaksaa valittaa tälläsistä asioista.. No okei, ei ole minun vikani jos ei ole parempaa tekemistä :rolleyes:

En valittanut. Ilmaisin vain syvän närkästykseni. Ja itseasiassa tähän aikaan arki-illasta ei juuri ole parempaa tekemistä kuin surffata netissä ja messageboardeilla.