Evergrey in Biebob 28/11

Damn, looks like it's easier for me to move my ass to Sweden than to Belgium. This gig is just 5 weeks too early. Still have very good memories to the Biebob gig in September last year, so i'll do my best to see if i can move my ass and the rest of me to Vosselaar :err:
 
Excellent for you guys, my concerts will come as well :)

I think the webmaster should add country to the tourdates though. It's not totally for sure, for somebody out of the region, that we actually know where "Bosuil" or "Thessaloniki" actually are located.

Just a thought, btw, I don't need anyone explaining it to me. ;)

Staygrey!
 
Let's make the list up to date then:

2004-11-28 Vosselaar - Biebob (Belgium)
2004-12-01 Weert - Bosuil (Netherlands)
2004-12-02 Arnhem - Willem 1 (Netherlands)
2005-01-08 Hydrogeios - Thessaloniki (Greece)
2005-01-09 Gagarin205 - Athens (Greece)
 
It is so f**ked up!!!! I live in Belgium, but I can't get in Vosselaar. My favourite band playing 80 km from my doorstep and I can't go see it. That's shit!!
Anybody care to drive me? (JOKE)
Greetings,
RagingRazer
 
RagingRazer said:
It is so f**ked up!!!! I live in Belgium, but I can't get in Vosselaar. My favourite band playing 80 km from my doorstep and I can't go see it. That's shit!!
Anybody care to drive me? (JOKE)
Greetings,
RagingRazer
't Is nochtans simpel om er te geraken.. Neem de trein naar antwerpen, dan de bus naar vosselaar.. Je kan de laatste bus richting antwerpen nemen (rond half één), dan ben je er rond half twee.. En dan gewoon wachten tot de eerste trein die rond 4u20 vertrekt.. Genoeg leuke cafés in Antwerpen die dan nog open zijn..
 
Ja,Anneke, leuk idee,er is alleen 1 'klein' probleempje. Ik ben namelijk maar 17 en heb ouders,dus... Ik denk dat het nachtje doorsteken er nog niet in zit voor mij. Moest ik ouder zijn, zou het helemaal geen probleem zijn,maar ja...Hopelijk terug op Graspop dit jaar!!
Of anders ergens in een Europese grootstad. Dan doe ik een citytripje naar daar en pik ik een gig mee. LIefst van allemaal Helsinki,Stockholm,Reykyavik of Barcelona!!
 
Zelf van ik 15, ik ga met de trein en dan nog met de bus naar vosselaar.
na de show komen ze me oppikken (ouders), omdat ik heb gesmeekt.
misschien ook eens probere? :)
 
Ja,jongen,ik doe de voorbije 3 weken al niets anders dan erover zagen. Het lukt gewoon weg nie. Ge moet ook rekenen,Gent is nu nie bepaald zo dicht bij Vosselaar,eh. Moest ik nu in Antwerpen wonen(verschrikkelijk),zou het geen probleem zijn.
maar ja, ik vind nog wel iets, dat ik toch nog naar een van hun shows ga. Tensnoods een reisje naar Zweden in de vakantie.
Greetz,
RagingRazer
 
ProgPower said:
Ben er gisteren nog geweest toen speelde Sonata Arctica :headbang:, Tis een zaal waar denk ik een man of 300 in kunnen, erg goede sfeer en lekker bier! Wat wil je nog meer :)

dus om helemaal vanvoor te geraken is niet echt een probleem?