Evergrey in the Bosuil

Wooohoooo,

I was waiting for this! :D:D Now i can finally watch the guys live and get my "God walking earth" t-shirt! :D


Weet iemand hoe het met de voorverkoop zit? Even op en neer naar Weert voor kaartjes zit er helaas niet in en ik wil wel zeker zijn dat ik naar binnen kan! :D
 
Ik woon op 10 km afstand van de bosuil en het concert is vandaag pas officieel bekend gemaakt, dus de vvk is nog niet bezig denk ik, maar ik heb nog geen info gekregen of de kaartjes ook via ticketservice verkocht zullen worden. Maar daar zal ik even voor je achteraan gaan!
 
ProgPower said:
Ik woon op 10 km afstand van de bosuil en het concert is vandaag pas officieel bekend gemaakt, dus de vvk is nog niet bezig denk ik, maar ik heb nog geen info gekregen of de kaartjes ook via ticketservice verkocht zullen worden. Maar daar zal ik even voor je achteraan gaan!
Thanks! Khou dit topic dan wel ff in de gaten! :)
 
Heej,

Ik had gisteravond een mailtje gestuurd naar de Bosuil om wat wijzer te worden uit dat kaartjes gebeuren. Ik had het volgende terug gekregen:

je bent erg vroeg, zo niet te vroeg.
Evergrey speelt inderdaad in de Bosuil. Vanaf vrijdag a.s. zijn in de Bosuil
voor dit concert kaarten verkrijgbaar, evenals onze andere verkoopadressen
die je op onze site kunt vinden.
De aanmelding bij Ticketservice heeft vandaag pas plaatsgehad en ik verwacht
dat je hier ook vanaf vrijdag tickets kunt kopen.
We zien je graag in de Bosuil op 1 december a.s. en wensen je veel plezier
met Evergrey.

Komt dus waarschijnlijk wel bij Ticketservice :)
 
En trouwens... Misschien is dit niet eens het enige concert wat hier 'in de buurt' plaats zal vinden... Het is dat de Bosuil zo vroeg was met bekendmaken, maar wie weet volgen er nog wel meer data :). Zou alleen maar mooi zijn.

Blijf grijs.
 
Ik heb een donker grijs vermoeden dat ze ook nog wel elders in Nederland of België zullen spelen, maar dat krijgen we dan nog wel te horen.

En idd ze zijn straks via Ticketservice te koop, dus das lekker makkelijk.
 
Het zou heel donkergrijs zijn moest Evergrey in Hasselt (Muziek O Droom) komen optreden, waar volgende week Deicide speelt!
Maar ik ga zowiezo naar Bosuil

Blijf Grijs