Farmakon gig at yo-talo

Vittu, minä, vittu, otin töistä vitun vapaapäivän (vapaayön), että voisin vittu tulla noita vitun muusikonvitunretkuja vittu katsomaan. Ja vittu että joutui kuuntelemaan hallivitunmestarilta sitä vitun vittuilua niin vitun kauan että eihän mua vittu voi minnekään vittu päiväksikään vittu päästää, että eihän tässä nyt vittu mitään vitun vapaavitunpäiviä vittu pidetä.

Vittu, otin silti vittu päivän vitun vapaaksi, vittu.

Voi vittu.

Horza said:
Vittu, minä, vittu, otin töistä vitun vapaapäivän (vapaayön), että voisin vittu tulla noita vitun muusikonvitunretkuja vittu katsomaan. Ja vittu että joutui kuuntelemaan hallivitunmestarilta sitä vitun vittuilua niin vitun kauan että eihän mua vittu voi minnekään vittu päiväksikään vittu päästää, että eihän tässä nyt vittu mitään vitun vapaavitunpäiviä vittu pidetä.

Vittu, otin silti vittu päivän vitun vapaaksi, vittu.

Voi vittu.

Kiinnostaa ihan vitusti noi sun ongelmat.

Hearse said:
Juha tulee edustamaan sinne keikkayleisön Thalesia :)
se varmaan soitteleekin teille jollekkin joskus :p

JA VITTU NYT ASIAAN PRKL!!!
DIMMUN KEIKKa 25.10
LOPPUUNMYYTY!!!!!!!!
VITUIKSI MENI SITTEN TÄÄKIN VAPAUSTAISTELU
VITTU!!!!!! :mad: :yell:

Tampereen pakkashuoneella ois vielä lippuja... pitäisköhän tulla sit sinne asti... :erk:

I'm gonna kill a puppy, a kitty and a a fucking granny now!!! :yell:

Pakko kiertää veistä haavassa, mutta täältä löytyy liput Tampereelle ja Helsinkiin. Ja sehän muuten on Hypocrisyn keikka eikä dimmun :p .
Ostin liput sinä päivänä kun ne tuli myyntiin, heti kun lippumyynti avasi ovensa. Ni.

Mutta jopa oli ylläri että se on menty loppuun asti myymään!!! Ohhoh.

Tule vain Pakkahuoneelle! Mukava mesta minun mielestä. Iso ja silleen. Lavan edessä vasemmalla on aina tilaa jostain syystä. Tuletuletule. Pakkohan se kumminkin on nähdä.

...mutta kenenkäs vitun kanssa sitten meen sinne hesaan kun perkele ei lippuja enää saa kaverille. . . . . siinä onki miettimistä. Yksin. Nyff.
Tai sitten Hypon keikkabussissa, thoothoothooo! :D

Pitäisköhän sitten TaNpereelle yrittää Dimmu Bur... Borgirin keikalle kun monet tututkin on hankkinu liput sekä Tavastialle että Pakkahuoneelle. Onhan se onneks lauantai. Yöpyä vois varmaan jonkun puolitutun luona tai sitten kuski koko illaks ja aamuks takaisin sivistyksen pariin... hmm..

P.S. Kuriositeetti: muutamilla kavereilla on cover-bändi Kuolemanpataljoona joka soittaa vain Hypocrisyn biisejä :p.
Keikkaa odotellessa.

Hearse said:
en vaan tiedä tampereelta kun hämeenkadun... mutta HEI! eihän siellä ole muuta! :D :lol:

Helsinki on hyeenanspermatäyttömaan päälle rakennettu saaristolaiskylä, jonne on muuttanut käsittämättömät laumat onneaan onkivia maalaisjuntteja.

Kiitos.

Horza said:
Helsinki on hyeenanspermatäyttömaan päälle rakennettu saaristolaiskylä, jonne on muuttanut käsittämättömät laumat onneaan onkivia maalaisjuntteja.

Kiitos.

Oh. Helevetin hyvin sanottu. Itse olen vain tyytynyt lausumaan "Helsinki on Suomen persereikä"
no offence, Hearse :D
Niin ja joo, eihän Tampereella olekaan muuta kun Hämeenkatu. Paitti se kaikki muu mikä sen ympärille on rakennettu. ;)

Tampereella oli hyvä asua aikoinaan. En näe silti hirveästi vikaa Helsingissä tai Espoossakaan :p. Tosin suurin osa paikallisista on kusipäisiä mulkkuja, varsinkin sen huomaa Westendissä.

Ne maaltatulleet juntit on parhaimpia, kuten minä :lol:.

lumitalvi said:
Oh. Helevetin hyvin sanottu. Itse olen vain tyytynyt lausumaan "Helsinki on Suomen persereikä"
no offence, Hearse :D
Niin ja joo, eihän Tampereella olekaan muuta kun Hämeenkatu. Paitti se kaikki muu mikä sen ympärille on rakennettu. ;)

hmmm... itse asiassa mielestäni Oulu on Suomen persereikä...

P.S. ei se teitä tsadilaisia kuitenkaan pinteestä päästä, tulette hyvänä kakkosena... ;P

Ja tuotaaaaaa... :rolleyes:

Asiaan... Keikka oli ihan vitun hyvä. Pitkään aikaan käynyt kuuntelemassa/katsomassa parempaa liveaktia kuin Farmakon...

DotNoir said:
Asiaan... Keikka oli ihan vitun hyvä. Pitkään aikaan käynyt kuuntelemassa/katsomassa parempaa liveaktia kuin Farmakon...

Ootko käyny pitkään aikaan katsomassa yleensä mitään liveaktia?
Sorry, oli pakko :loco:.
Harmittaa kun kaikki keikat jää väliin taas sattuneesta syystä. :(
Ai niin, tulihan tuolla Wackenin maaseutupitäjässä pyörähdettyä ja nähtyä mm. Twisted Sister ja Slayer. Vissiin näin/kuulin jonku vilauksen Testamentista, Sentencediä turha kai mainitakaan. :devil:

Lolita Vampiriá said:
Ootko käyny pitkään aikaan katsomassa yleensä mitään liveaktia?
Sorry, oli pakko :loco:.

Itse asiassa olen... Keikat on yleensä perseestä. En tykkää. Kyllähän niistä pitää saa, mutta minä en niistä yleensä mitään irti saa... Tarttis mennä katsoon jotain elektronista. Vaikka Giant Robot vois olla mahtava... mutta eipä noi juurikaan sytytä.