Lolita Vampiriá
Sister of Mercy
You ruthless musicians! I said I'd like to come but I can't!
Give me some money and a wheelchair and I will be there.
Give me some money and a wheelchair and I will be there.
Horza said:Vittu, minä, vittu, otin töistä vitun vapaapäivän (vapaayön), että voisin vittu tulla noita vitun muusikonvitunretkuja vittu katsomaan. Ja vittu että joutui kuuntelemaan hallivitunmestarilta sitä vitun vittuilua niin vitun kauan että eihän mua vittu voi minnekään vittu päiväksikään vittu päästää, että eihän tässä nyt vittu mitään vitun vapaavitunpäiviä vittu pidetä.
Vittu, otin silti vittu päivän vitun vapaaksi, vittu.
Voi vittu.
Hearse said:Juha tulee edustamaan sinne keikkayleisön Thalesia
Hei. Aivan vitun sama.JA VITTU NYT ASIAAN PRKL!!!
DIMMUN KEIKKa 25.10
LOPPUUNMYYTY!!!!!!!!
VITUIKSI MENI SITTEN TÄÄKIN VAPAUSTAISTELU
VITTU!!!!!!
Hearse said:Juha tulee edustamaan sinne keikkayleisön Thalesia
se varmaan soitteleekin teille jollekkin joskus
JA VITTU NYT ASIAAN PRKL!!!
DIMMUN KEIKKa 25.10
LOPPUUNMYYTY!!!!!!!!
VITUIKSI MENI SITTEN TÄÄKIN VAPAUSTAISTELU
VITTU!!!!!!
Tampereen pakkashuoneella ois vielä lippuja... pitäisköhän tulla sit sinne asti...
I'm gonna kill a puppy, a kitty and a a fucking granny now!!!
Hearse said:en vaan tiedä tampereelta kun hämeenkadun... mutta HEI! eihän siellä ole muuta!
Horza said:Helsinki on hyeenanspermatäyttömaan päälle rakennettu saaristolaiskylä, jonne on muuttanut käsittämättömät laumat onneaan onkivia maalaisjuntteja.
Kiitos.
lumitalvi said:Oh. Helevetin hyvin sanottu. Itse olen vain tyytynyt lausumaan "Helsinki on Suomen persereikä"
no offence, Hearse
Niin ja joo, eihän Tampereella olekaan muuta kun Hämeenkatu. Paitti se kaikki muu mikä sen ympärille on rakennettu.
DotNoir said:Asiaan... Keikka oli ihan vitun hyvä. Pitkään aikaan käynyt kuuntelemassa/katsomassa parempaa liveaktia kuin Farmakon...
Lolita Vampiriá said:Ootko käyny pitkään aikaan katsomassa yleensä mitään liveaktia?
Sorry, oli pakko .