Fender osti Jacksonin

Originally posted by nikon87
Ruottista ? :confused:

Eikös ne lopettanu euroopan maahantuonnin? :confused:


En oikeen tiiä.. meille vaan tuli kirje jossa luki sitä ja tätä :(

Katosku fenderillä on joku päämaja ruotsissa nii niitä kait saa sitä kautta.. mutta en oo varma että saapiko suomeen.. yritän kysellä jos sais lisää infoa..
 
Originally posted by ~Rappion Lapsi~
Voi vittujen kevät... Eli tod. näkösesti mä en tu pitkään aikaan ostaa kyseistä vempelettä... Teen sen ite :D mitenkäs päin se kaula laitettiinka.. :p

No perkule minä piirrän sulle piirustukset :D

Lähetin just oman Rhoadsini Customoitavaks.. otatan sen plexin(pickguard) pois ja se pistetään umpeen ja sitte siihen tulee norsunluun väriset(IWORY) pinstripesit bodyn ympärille...

että tämmöstä ;)
 
Höhö, onneksi on jo kitara. Nojoo, saahan noita jacksoneita nyt joka liikkeestä silti. Se ois kyllä ollu sikamainen, jos Fender ois samalla lopettanu Jacksonin, jotta saisi kilpailijan pois tieltä.. :)
 
Originally posted by ~Rappion Lapsi~
Osaatko oikeesti piirtää? Siis ihan teknisen piirrustuksen, ei mitää vesivärityötä? :D

No mää tekasin itelle warlockin ja siihen piti tehä piirustukset aivan ite.. se tapahtuu sillee että otat jonku hyvän kuvan ja lasket sen suhteen oikeeseen elämään.. se on sitte tarkkaa... voinhan mää yrittää kahtoo jotaki kuhan se mun kitara tulee sieltä...
 
vittu kustomit my ass, jossei hyllystä löydy nii on soittajassa vika. vittu pistäkäähän kitaroihin helpotuksia niiku joku laiho nii kyllähä se sitte asteikkotilu kulukee. opetelkaa soittamaan ja ostakaa sitten se kitara, vitun kääpät.
 
Originally posted by im-hö
vittu kustomit my ass, jossei hyllystä löydy nii on soittajassa vika. vittu pistäkäähän kitaroihin helpotuksia niiku joku laiho nii kyllähä se sitte asteikkotilu kulukee. opetelkaa soittamaan ja ostakaa sitten se kitara, vitun kääpät.

Pakko kai se sitten on kaupan kitaraan tyytyä, kun ei mihinkään customiin ole varaa.
 
Originally posted by grimmu
Pakko kai se sitten on kaupan kitaraan tyytyä, kun ei mihinkään customiin ole varaa.

Palijo on inisemistä ku ois muutenkaa saanu sitä customia. Jacksonin customitki on yhtä hyviä ku keskiverto epiphone.
 
Originally posted by im-hö
Palijo on inisemistä ku ois muutenkaa saanu sitä customia. Jacksonin customitki on yhtä hyviä ku keskiverto epiphone.


Ootko ikinä soittanu Jacksonin customilla tai millään USA mallilla?

Grimmu tietää meistä parhaiten mihin Jacksonin tehdas Ontariossa pystyy.



:Smug:
 
Originally posted by -=WildChild86=-
Ootko ikinä soittanu Jacksonin customilla tai millään USA mallilla?

jep mulla oli yks mutta myin ja ostin bc richin warlockin! siinä vasta miesten kitara.

vähän meni tappiole mutta oli sen arvosta
 
Originally posted by im-hö
jep mulla oli yks mutta myin ja ostin bc richin warlockin! siinä vasta miesten kitara.

vähän meni tappiole mutta oli sen arvosta

just... oliko sulla customi vai USA malli? :p Ja mikä malli? Mulla on kans warlock.. tosin elektroniikan vaihoin seymouriin.. mutta henk. kohtasesti tykkään Jacksoneista enemmän ja mulla on nyt jo neljäs Jackson... se tietty riippuu ihan tyylistä mistä tykkää :)
 
musta usa neck-thru series. tallan vaihdoin dimarzion x2n:n.
hyvin on toiminu mark iv kans.
yllättävän monipuolinen keppi vaikka bc rich on tunnettu enemmän dödö-osastolla.