Fender osti Jacksonin

Originally posted by -=WildChild86=-
se tapahtuu sillee että otat jonku hyvän kuvan ja lasket sen suhteen oikeeseen elämään.. se on sitte tarkkaa... voinan mää yrittää kahtoo jotaki kuhan se mun kitara tulee sieltä...

KO. hommaa on tullu tehtyä muutamana viime vuonna vähän liikaakin :p
 
Heh.. Onneks oon kattellu Stratoo enkä jotai Jacksonia..:p
Ei mulla kyllä sellasiin rahaa oiskaan..:lol:
Mut straton vois ostaa..
 
Originally posted by -=WildChild86=-
Grimmu tietää meistä parhaiten mihin Jacksonin tehdas Ontariossa pystyy.
:Smug:

Kyllä ne pojat mulle semmosen kitaran siellä tekivät, jotta jumankauta! Niin, ja mun vanha kitara sattui muuten olemaan keskiverto Epiphone, ja sitä en sanoisi edes kitaraksi ;)
 
Originally posted by grimmu
Kyllä ne pojat mulle semmosen kitaran siellä tekivät, jotta jumankauta! Niin, ja mun vanha kitara sattui muuten olemaan keskiverto Epiphone, ja sitä en sanoisi edes kitaraksi ;)

Voin vain uneksia.. toistaiseksi. :(
 
Originally posted by Lemuel 666
En ole Lemu olen Lemuel :p Eikai täsä, ritari äsä :D

Lemuava Lemuel...



eh...Joo ei ollu hauskaa... :D






Sun ritari äsäs on pian poikittain sun äsäris. (Ei pelkoa,minä en ole sitä sinne tunkemassa,kuten en mitää muutakaa :D )

:lol: :lol: :lol:
 
Minä olen ymmärtänyt asian niin että Jackson keskittyy vain ameriikan markkinoille... Että fender lopettaisi vain euroopan myynnin. Mutta en minä sitä tiedä..:rolleyes:
 
Originally posted by BurningAngel
Minä olen ymmärtänyt asian niin että Jackson keskittyy vain ameriikan markkinoille... Että fender lopettaisi vain euroopan myynnin. Mutta en minä sitä tiedä..:rolleyes:

Fender myy Jacksonia jonnekkin päin eurooppaa mutta ei ainakaan vielä suomeen.. :(

että ruotsista saa ;)
 
Originally posted by ~Rappion Lapsi~
WC (WildChild :D ), mistä tiedät?

1)Koska tilasin Customin ja en saanut sitä!
2)Koska tunnen henkilön musamaailmasta joka on tilannut kaikki alexin kitarat ja suunnitteli kanssani myös minun kitarani.
3)koska vanhemmillani on liike joka my( i ) Jacksonia ja sinne tuli kirje jossa selostettiin aika tarkkaan fenderin tempuista.
4)koska ostin Alexin käyttämän RR1sen ;jota allu käytti sinergyn euroopan kiertueen ajan.. ja Alexi signeeras sen mulle ja siinä yhteydessä sain tietää lisää Jacksonin synkästä tulevaisuudesta.

että näin

:p :)