Harvinaisuudet?

Crystal

Lost In Twilight
Feb 20, 2002
3
0
1
41
Kirkkonummi
Visit site
Pahoittelen, jos näistä on ollut puhetta jo aikaisemmin, mutta laittakaapas listaa kaikista Bodomin julkaisuista.
Minulta sattuu löytymään:
Follow The Reaper picture-LP ja
Tokyo Warhearts LP,
jos jotakin kiinnostaa niin saatan myydä...

Näin tommosen Follow the Reaper picture-lpn Mannerheimintien Free Recordissa, mutta sitteku olin menossa ostaa sitä, nii sitä ei ollukaan enää siellä..
Niinpä -Sorrow-...mä olin ehtinyt juuri ostaa sen! :)

Tokyo Warhearts LP:n mä löysin Mikkelistä, jostain levykaupasta, jonka nimeä en muista. Voi olla, että pistän huuto.net'iin myytäväksi...

Onkos tuo kauhean harvinainen, tuo livelevy? Kaikki sanoo, että sitä löytyy joka levykaupasta, mutta itse jouduin tilaamaan sen SwampMusicista, koska en löytänyt sitä muualta.

Originally posted by -Sorrow-

No voihan Vattu, saamarin kei! ;)

nohnoh, pitää varmaa jostai muualta ettii semmone..
ja mä muuten tilasin myös mun Tokyo Warheartsini Swampmusicista, oli helvetin hyvää palvelua, tuli 2ssa päivässä Tampereelta Pk-Seudulle.
GG Swamp
Sama täällä, tilasin samasta paikasta.Tuli myöskin erittäin nopeasti!

Multa löytyy:

Something Wild:
- alkuperäinen Spinefarm-julkaisu sinisellä logolla (2kpl)
- uusi Spinefarm-julkaisu uudella logolla (2kpl)
- Spinefarm-digipack

Hatebreeder

Tokyo Warhearts (2kpl)

Follow the Reaper:
- Spinefarm digipack
- Spinefarm tavallien versio

Children of Bodom -single (2kpl)

Downfall -single (rajoitettu koruversio ja 2 tavallista)

Hate Me! -single (2kpl)

Live in Russia -bootleg-video

Ja kaks Inearthedin demoo kasetilla alkuperäisiltä kopioituna. Ja tarkoituksena ois ostaa Hatebreeder ja Follow.. -kuva-LP:t ja Tokyo-LP sekä muuatama erilainen versio vielä noista albumeista.. Jos joku myy kohtuuhintaan niin saa ottaa yhteyttä. Bootlegejä voisin ostaa myös.

Mulla on Something wild (japan version)
Hatebreeder, Hate Me sinkku, Follow the Reaper pahvikansissa, ja sit oli tokyo warhearts...

Niin, mutta jos sulla o kaks TÄYSIN SAMAA niin eihän siinä o mitää järkee. Niin kun sulla oli esim. Hate Me! kahteen kertaan, onko niissä jotain eroo?
Eihän tommosessa keräilyssä o järkee, jos kaikki o samanlaisia. Voisinha mäkin mennä liikkeesee ja ostaa niitä samantien sata :D

No joo, mutta jos esim. tilaat jotai ja samassa paikassa myydään halvalla vaikka Downfall -single (vaikka 3eurolla) niin kyllähän se kannattaa ostaa vaikka omistaiski sen jo. Sen voi vaikka myydä sitte voitolla eteenpäin. Ja jos sattuu ostamaan esim. nettihuutokaupasta isomman paketin Bodomia niin ei voi välttyä siltä että saa jonkun levyn jo toiseen tai kolmanteen kertaan.

kai sitä pitää siitten vääntää oma lista...

Inearthed - Shining (alkuperäinen demo kasetti)
Inearthed - Ubiquitos absence of remission (alkuperäinen demo kasetti)

Something wild - LP
Something wild - spinefarmin alkperäinen julkasu
Something wild - spinen toinen julkasu eri logolla
Something wild - spinen digipack

Children of Bodom sinkku

Downfall sinkku

Hatebreeder - spinen julkasu
hatebreeder - pic LP

Tokyo Warhearts - LP
Tokyo Warhearts - cd

Hate Me - 7 tuumanen
Hate Me - sinkku

Follow The Reaper - Spinen cd
Follow The Reaper - Spinen Digipack
Follow The Reaper - LP

Bootleggeja on reilusti joten en jaksa niitä listata.

sainpahan taas aikaa kuluun monta minuuttia....voi olla että listasta puuttuu jotain mutta sillä taas ei oo väliä.
ja turha kysyä että miks 2 melkein samaa levyä...koska eihän siinä perskeles oo mitään järkee.

No nyt lisättiin listaan vielä kaikista albumeista Korean versiot. Ja edelliselle kirjottajalle vielä että toi Something Wild -LP alko himottamaan ihan sikana. Siis se ois pakko saada! Mutta eipä taida ihan halvalla lähtee keneltäkään joka sen onnellisesti omistaa.. Perkele.