Tatuoinnit

Torgoth

Graveless Soul
Jan 11, 2002
2,844
30
48
41
Finland
Visit site
Nyt kun rupesitte tatuoinneista "viimesin levyostos" ketjussa puhumaan, niin tehdään nyt oma ketju aiheelle.
Onko sinulla tatuointeja / oletko ajatellut hankkia? Minkälaisia? Mihin?

Minulla ei ole, mutta tarkoituksena on ottaa Waffen-SS pääkallo oikeaan ranteeseen, niin että pitkähihainen juuri ja juuri peittää sen. Piti jo viime kuussa käydä ottamassa, mutta ei ollut käyntiä kaverin luona. Korpin kuva olisi myös tarkoitus ottaa, mutta en ole löytänyt fiksun näköistä mallia. Jos tiedätte jonkin fiksun näköisen korpin kuvan, niin laittakaa linkkiä.
 
Kieltämättä tuo Waffen-SSn pääkallo on nätin näköinen...

En ole kyllä vakavasti ajatellut mitään tatuointia hankkia, kun sen pitäs olla sellanen mitä on valmis pitämään lopun ikäänsä (kun tuo pois ottaminen ei ole halvimmista päästä)

Jos ottaisin, olisi se samanlainen tai saman tyylinen mikä Steve Harriksella on oikeessa käsivarressa eli se The Trooper. Tosin iän myötä tuo iho ryppyyntyy, niin ei sekään enää nätti olisi...
 
Tatuoinnin ottamista oon harkinnu jo aika pitkän aikaa ja eräänlainen kuvakin on mielessä, tarvis vaan opetella se piirtämään... Ja kohta, mihin sen ottaisin on myös hakusessa, tarvii ajatella sitäkin, ettei tästä enää nuorruta :p
 
Kesällä ois tarkoitus hankkia, jos vaan kerkeää.Ja on rahaa.
Jonkunlainen tribaali tai muu kuvio on suunnitelmissa, ollut itse asiassa jo n.5 vuotta. Et saas ny nähä sitten. :)
 
Tribaalit on trendejä :D no ei..

Oon ajatellu pitemmän aikaa, kohta 3-vuotta, ja ens kesänä ois rahaaki hommata se, mutta ongelma on siinä, että haluisin ite piirretyn kuvan, ja mulla ei juuri kynä pysy kädessä....
 
Mortal Kombat oli joskus tosi kova peli! :lol:

Mutta jooh.. kuten jo jossain threadissa mainitsin, tarkoitus olisi ottaa jonkinlainen tribaalisysteemi käteen.. ehkä sellanen joka menis myös tuonne hartioille. Ja vois se ehkä mennä kyynärvarteenkin, mutta en mä nyt ainakaan kerralla ala koko kättä tatuoittaan.. ensin tuonne ylemmäksi ja ehkä hartioille.. pitää kattoa jos löytyy sellasia tatskoja jotka miellyttää silmää.

oon myös miettinyt yhtä sellasta merkkiä, joka on ainakin Zyklonin World OV Wormsin takakannessa. Ootte ehkä nähneet sen Roadrunner-levy-yhtiön Stop The Madness! jutun, jossa ne vastustaa huumeita.. noh.. Zyklonin levyssä onkin siellä kieltomerkin sisällä risti ja kuun sirppi, eli se merkki kieltää uskonnot ja vieressä lukee se Stop The Madness systeemi ja muuta tekstiä..
 
Aikeena olis ottaa tohon vasemmasta ranteesta hieman ylöspäin sellanen viivakoodi, johon yks numerosarja, joka on mulle henk. koht. tärkeä. Ja sitte jompaankumpaan hauikseen eräs logo ja siihen vähän tekstiä.
 
razor001666 said:
Minkä lainen muuten se Waffen-SSn pääkallo on?
wssob_banner1a.gif

Vasemmassa reunassa oleva pääkallo. Tuosta tosin vain ääriviivat mustalla ja kokoluokkaa 4 cm kanttiinsa.
 
Jaa kyl mä ton pääkallon tiesin.. mut täytyy sanoo et mä en oikein tykkää siitä.. Mut tärkeäähän on se että ei kuunnella muiden mielipiteitä, vai mitä?
Eikös toi Waffen SS-juttu oo joku nazi systeemi?