Iron Maiden Suomeen 30.6!!

BurningAngel

Itsemurhakanditaatti
Nov 26, 2001
1,930
1
38
38
Teksas
Kaikkihan tän jo tietää mutta Iron Maiden on siis tulossa Hartwall Areenalle 30.6.2003..:p
Ja Liput tulevat huomenna myyntiin, hinnat 45/49€ lippupalvelusta.. Mä käyn ainaki huomenna sen hakemassa.. Niissä kun oli joku juttu että niitä ei saa varattua..

Muita tulossa??(olen yllättynyt jos deth vastaa tähän ei..:lol: )
 
niin sanottii tänää lippupalvelun toimipisteessä kun kysyttii... aamulla yheksältä tulee myyntii..
 
Burningangel
niin sanottii tänää lippupalvelun toimipisteessä kun kysyttii... aamulla yheksältä tulee myyntii..

Niin, eli niitä ei saanu *TÄNÄÄN* varata, mutta huomenna saa? Olisi nimittäin aika uusi systeemi, josta ei etukäteen ees olisi kerrottu, ja joka tulisi kyllä repimään monen hevanderin verkkarit!
 
Mä voisin taas lähtee ilman äidin lupaa... :lol: :lol: :lol: Se ei varmaan päästä mua yksin Helsinkiin, kun ei viimekskään...

Ja rahaa saa kyllä aina jostain, tai ainakin minä saan. :) Varsinkin niin terveelliseen harrastukseen kuin keikoilla käymiseen. :D
 
Originally posted by Pentelesh
7 minuutissa myivät permannon tyhjäksi, ei hitto. no nyt on istumapaikka suoraan lavaa vastapäätä.

Ja nyt vituttaa! toivottavasti kaveri sai hommattuu ruåttin keikalle seisokki paikat. Siellä on myyty jo reilusti yli 20.000 paikkaa kuulemma:eek: