Ja Alexin Kepit pällitty nosturissa!

Muistatte varmaan mitä Laiho sanoi Jyrkissä, kun kysyttiin "mitä tekisit jos joutuisit lopettamaan soittamisen?" Mä ainakin uskon, että se vastasi siihen ihan tosissaan!

Tuli täs mieleen siitä jyrki pätkästä...Allu sanoo siinä muutaman kerran "niinku" ...tai siis ihan helvetin monta kertaa...joka lauseessa...no ei se mitään se on silti ihan huippu pätkä... Täytyy vaan sanoa et on se ihan uskomaton kitaristi.

Se meni niin että se juontaja kysy (ohjelmasta en o varma) että mitäs sitten tekisit jos sun kätes menis paskaks ja et pystys enää soittaa?
ja laiho sit vastas jotai tyylii että ei voi elää ilman soittamista tai jotai... tosta vastauksesta EN o varma. Mutta noin se juontaja kysy.

Mulla olis se tossa hyllyssä mut en jaksa kattoa sitä...vastaus oli munki mielest "hirsipuu" ja sit juontaja sano: "Auts, perustelut" Sit Allu sano: "emmä niinku vois elää niinku ilman soittamista"... en oo ihan varma mut melkeen kuitenki.

Originally posted by Hatebreeder86
ööö

se sano muistaakseni jotain tyyliin "hirsipuu se kai ois" ;)

joo se sanoo niinku "niinku" sanan noin 66 kertaa siinä :)

Voisiko tämä olla sama Jyrki haastattelu?:
http://www.ahl.uni-linz.ac.at/cob/interviews/jyrki_interview.html

Siinä kysyttiin ainakin tämä:

"Jyrki:Onks sulla laisinkaan elämää musiikin ulkopuolella siis semmosta niinkun ihan jotain aivan toista ääripäätä mitä sä duunailet tai mkä on sulle tärkeetä?

Alexi:No ei oikeastaan. Kaikki mitä mä duunaan kokoajan liittyy jollaintavalla niinku musiikkiin, et emmä niinku duunaa enkä mä ees haluukkaa duunaa mitään muuta ku ei mua oikeestaan niinku kiinnostakkaan hirveesti mikään muu. Se nyt on periaatteessa siinä ku mulla on kolme bändii ja tietysti niinku Bodomille mä kirjotan kaikki musat ja se on mulle se tärkein juttu et jos vaikka tulee vaikka hommat ristiin näitten muitten bändien kanssa ni tottakai Bodomi on mulle niinku ihan ykkönen."

Koko haastattelussta sana "niinku" sanotaan 22 kertaa :)

Originally posted by ~Rappion Lapsi~
Ei saatana... Voi harmi :D

hähä.. Ei pidä olla vahingonilonen... Tuleekoha siitä poliisi tv:seen? :D :lol:

"saatananpalvojalta varastettiin kitarat rituaalien jälkeen"... no joo.. huono herja .. heheee..... Mutta jos YLE:n meininkii luottaa se juttu ois jotai tota luokkaa...

Paska homma että kitarat mennään pöllimään :mad:
Mutta herätin koko talon ku nauroin ääneen tolle "saatananpalvojalta varastettiin kitarat rituaalien jälkeen" :D