Ja tauti leviää...

Blood Fiend said:
Nii tai jos ne alkais vihellellä tai laulaa... Ainaku ottais housut pois nii se alkais laulaa Kissin yhtä paskaa biisiä mikä menee jotenki näin "I was made for loving you beibe...", se ei varmaa olis joka kerta hyvästä
Ja nyt voidaankin alkaa miettimään että miten Gene S:n kieli liittyy tähän kaikkeen.:D

Tästä lääkäripalstasta tulikin menestys. Vaikka Hepatiitin avatari kyllä pelästyttää yli puolet lukijoista pois, se on varmaa.

Mitä on mahtanut tapahtua jos löytää puolikkaan viidenkympin setelin perseestään?
 
Villilapsi said:
Mitä on mahtanut tapahtua jos löytää puolikkaan viidenkympin setelin perseestään?

No, siinähän on sitten käynyt niin, että olet edellisenä iltana kaverin kanssa ottanu matsin. Setelin toinen pää sinun perseeseen ja toinen kaverin ahteriin. Joku kolmas osapuoli on sitten humalatilastaan huolimatta laskenut kolmeen ja te olette puristaneet perseillä tiukasti.

Tässä on siis päädytty tasuriin, koska oletettavasti kaverilla on edelleenkin se toinen puolikas. Tyhmempikin varmaan tajuaa, että jos koko setelin olisit löytänyt, voisit olla helvetin ylpeä voittaja, toisin sanoen mimmi, jolla on perse rautaa :D
 
En minäkään täältä ketään rakasta paitsi tota yhtä disaa, joka sanoo että minun perseeni ei ole rautaa ja että pitäisi mennä puntikselle. Minä oikeesti loukkaannuin tuosta. Onko minun perseeni muka lihava??? Bää. Ettekö ymmärrä että tämmöinen herkkä pieni tyttö sairastuu helposti anoreksiaan jos tuollaisia vihjailette... Kamalaa.

Hepatiitti, sinun black numero ykkönen taitaa olla tällä hetkellä hirttäytyneenä Takamaan ainoaan puuhun, suussaan omena ja pari mansikkaa ja muoviankka siellä yhdessä toisessa kolossa.

JäätÖlökesän sanoitti Herra Ylppö.

Kuka on kingi?
 
Villilapsi said:
En minäkään täältä ketään rakasta paitsi tota yhtä disaa, joka sanoo että minun perseeni ei ole rautaa ja että pitäisi mennä puntikselle. Minä oikeesti loukkaannuin tuosta. Onko minun perseeni muka lihava??? Bää. Ettekö ymmärrä että tämmöinen herkkä pieni tyttö sairastuu helposti anoreksiaan jos tuollaisia vihjailette... Kamalaa.

No voi Suski bieni eihän B(ee)F(fi) eli disa sitä tarkottanu...
Tarkotin vain et sun pitää treenata sen voimaa ja kestävyyttä,
noihin tulavaisuuden "seteli perseessä" -kisoihin
Mäki voin osallistuu JOS saan naispuolisen vastustajan :D

Villilapsi said:
Kuka on kingi?

Öhhöhhöm!!! Minä!!! :D
 
Blood Fiend said:
No voi Suski bieni eihän B(ee)F(fi) eli disa sitä tarkottanu...
Tarkotin vain et sun pitää treenata sen voimaa ja kestävyyttä,
noihin tulavaisuuden "seteli perseessä" -kisoihin
Mäki voin osallistuu JOS saan naispuolisen vastustajan :D



Öhhöhhöm!!! Minä!!! :D
Voi Bööfi... Et sinä mikään kingi ole...

Timo Tolkki on kingi... Ainaisesti. :D

Kirahvit on isoja elukoita.
 
Blood Fiend said:
Haista vittu! Minä olen kingi :D

Ei mikään Tölkki, Tom Jones se on!!! (siis se kingi)
Tarkoitat siis tätä...

Disa on kingi
Tolkki ei ole kingi
Tom Jones on kingi
Disa ei ole Tolkki
Tom Jones ei ole Tolkki

siis...

DISA = TOM JONES

Muistaka laittaa Tölkit kierrätykseen ja Tom Jones biojäteastiaan.
 
Villilapsi said:
Tarkoitat siis tätä...

Disa on kingi
Tolkki ei ole kingi
Tom Jones on kingi
Disa ei ole Tolkki
Tom Jones ei ole Tolkki

siis...

DISA = TOM JONES

Muistaka laittaa Tölkit kierrätykseen ja Tom Jones biojäteastiaan.

Hiljaa! :D Mistä arvasit :D

Nii ja muistakaa kuunnella Hanoi Rocksia :D
 
Välkommen till Finfoods läromaterialssidor. Innehållet är planerat för grundskolelever och berättar om matens väg från naturen till det att den blir människoföda. Välj det ämnesområde som intresserar dig bland bilder eller följ vägen för olika livsmedel. I den här delen berättar vi om klimatet, jordmånen och naturens håvor. I vänstra kanten på sidan ser du en innehållsförteckning. Då du klickar på rubrikerna kommer du framåt. Också jag tycker att du alla människorna är gej.
 
Taitaa olla minun ja Hepatiitin avatarit aika samaa tasoa tällä hetkellä...

Onko tuo jokin teksti tuossa jossain yläpuolella ruotsia? Hyi! Häpeä! Silmä sinulta katkaistaan!

Älkää haukkuko meitä vammaisia. Meilläkin on tunteet. Ja pidämme vitun haistelusta yhtä paljon kuin te ylhäisemmätkin ihmiset. Eli TODELLA PALJON!!!

Kysymys: Saako kesäkirahvin hylätä syksyllä? Kesäkissaa ei meinaten ainakaan saa.