Jaja, ännu en Otyg tråd...

Galdersång

New Metal Member
Dec 1, 2003
26
0
1
39
www.tam.info.se
Asså, ja blir galen, kan det under inga omständigheter alls tänkas att det tredje albumet släpps? Ligger sömnlös på nätterna o tänker hur det skulle låtit :)

Vill inte direkt ge Herr Vintersorg dåligt samvete, (eller jo lite då) :loco: men det skulle vara fruuuuktansvärt roligt om det spelades in... eller?

Som jag har sagt massor av ggr, att spela in en Otygplattan nu är inget alternativ.

mr V

Oavsett vad Mr.V säger så går det alltid med lite tjat. Och om det inte går så funkar det med lite mer tjat! Och om inte det funkar går det med jättemycket mer tjat. Till slut måste han säga: "JA, JAG SPELAR IN OTYGALBUMET DÅ, BARA NI HÅLLER KÄFTEN NÅN GÅNG!!!" och då är det mission complete :)

hehehehe...nej, nej jag blir inte sur...Otyg är någonting vi redan gjort..kanske gör vi det igen om något år..vem vet...får väl se vart framtiden leder oss.

mr V

herr V, du borde fixa en sån där sticky-tråd i forumet där du skriver otygs status så du slipper berätta samma sak för om och om igen, tror nämligen inte att det här är den sista personen som kommer att fråga ;)

hehe....alla utbölingar på forumet kan ju också svenska juh :D

Intressant skulle det verkligen vara att få tag på Otyg-demoer nånstans.. Har endast hört ett antal jävliga mp3:er nån gång tidigare.. o_O

Frostheim said:
Intressant skulle det verkligen vara att få tag på Otyg-demoer nånstans.. Har endast hört ett antal jävliga mp3:er nån gång tidigare.. o_O

äh, det är inte så farligt, versionen jag har av bergtagen är visserligen brusig men helt klart lyssningsbar, trollskogens är dock lite värre hehe, men det går det med

spaffe said:
äh, det är inte så farligt, versionen jag har av bergtagen är visserligen brusig men helt klart lyssningsbar, trollskogens är dock lite värre hehe, men det går det med

de sånger jag har hört var nog lyssningsbara, men i allmänhet gillar jag inte särskilt mycket mp3:er, heh :)

hmm, hade de inte bara gjort nån slags "förhandinspelning" av plattan så man inte glömde bort låtarna? men ja vet faktisk inte...
jaja... nu tjatar vi mer... tjat tjat tjat...

Galdersång said:
hmm, hade de inte bara gjort nån slags "förhandinspelning" av plattan så man inte glömde bort låtarna? men ja vet faktisk inte...
jaja... nu tjatar vi mer... tjat tjat tjat...
Jo, ungefär så var det..