jauhanta-threadi

Originally posted by Dethroned
Minä ja Rappio ;) siinä on kaksi. En mä sentään niin huono matikassa ole, vaikka lyhyen matikan opiskelijoita olenkin ;)

Tän replyn jälkeen menen helvettiin täältä.. jumalauta :) :)
Noniin, sä olet tällä hetkellä ainut kuka on uskaltautunut näyttämään naamansa.. Jos se on sinun naamasi ;)
Sen lisäksi olemme saaneet ihailla puuta ja.. ja.. ja.. mustavalkoista kuvaa, josta sai sentään vähän selvää :lol: :lol:

Niin se on kyllä aivan totta että eninosa meistä miehistä on täysiä kusipäitä. vitut.. kaikki me ollaan.

Mä en kyl kuvaani ihan helposti nettiin pistä.. oon mä sen verran tyhmän näkönen..

Rappion Lapsi: sä saat tästä kovan haastajan tohon surkein elämä skabaan..

Dethroned: Kyl toi I Die For You on pirun hyvä biisi.. ei mun mielestä paras balladi mut helvetin hyvä kuitenkin.

kattelin eilen tuota 3chattia(kyllä, olen nolo)ja siinä oli nuo Entwine tyypit muuten kyl ihan paska orkka mutta kuitenkin...Bodomia suitsutettiin ihan helvetisti, jopa Entwine Aksu kehu Bottomia...noh mutta siitä viis, joku kysäs sieltä että miksei Bodomia ole kutsuttu niin ne vastas että kyllä niitä on pyydetty mutta ei olleet kovin innostuneita ajatuksesta...tosin en kyl ihmettele, mut olishan se aika siisti kattoo ku ne heittää läppää siellä...kai...kyllä...en tiedä

Mä katoin koko yön sitä chattia! ;) Menin tänä aamuna puol seittemän nukkumaan ja heräsin vartti sitten... Bodomit sinne kyllä pitäis saada... :lol:

Ja siitä kuvasta, te ette taida saada mun kuvaani... ;) Jos saatte niin ootte aika hyviä kiristäjiä... :lol:

Originally posted by Dethroned
Uusimman Fazer Music Clubin kannessa poseeraa Shakira

Tuostapa tuli opettavainen tosielämän tarina mieleen. Nimittäin kannattaa liittyä ko. Clubiin, tilata se 5 levyä yhden hinnalla, vai minkä sieltä nyt saa. Sitten olet pari vuotta ostamatta sieltä mitään (eikä se kannata muutenkaan, kun niihin sikahintoihin tulee vielä postikulut päälle, jos levyt kotiin haluaa niin kannattaa ennemmin tilata netistä), niin sinut erotetaan (sitä ei tosin kerrota, kerholehti vaan ei yllättäen tulekaan enää). Jonkin ajan päästä tuleekin sitten jo uudet mainokset (niillä on osoite tallessa) että liitypä clubiin, saat 5 levyä yhden hinnalla. Ja sitten taas sama homma.

-VoG, ilmeisesti kolmannen kerran erotettu kun ei lehteä ole näkynyt pariin kuukauteen.

Tuostapa tuli opettavainen tosielämän tarina mieleen. Nimittäin kannattaa liittyä ko. Clubiin, tilata se 5 levyä yhden hinnalla, vai minkä sieltä nyt saa. Sitten olet pari vuotta ostamatta sieltä mitään (eikä se kannata muutenkaan, kun niihin sikahintoihin tulee vielä postikulut päälle, jos levyt kotiin haluaa niin kannattaa ennemmin tilata netistä), niin sinut erotetaan (sitä ei tosin kerrota, kerholehti vaan ei yllättäen tulekaan enää). Jonkin ajan päästä tuleekin sitten jo uudet mainokset (niillä on osoite tallessa) että liitypä clubiin, saat 5 levyä yhden hinnalla. Ja sitten taas sama homma.
HARHARHAR! Varsin pirullinen suunnitelma!