jauhanta-threadi

Originally posted by Voice of God
Menen nukkumaan aamulla, herään illalla kuuden - seitsemän maissa. Väliajan vietän netissä. Voitinko?

Joo no oli aika paha... Mutta mun pitäis kyllä voittaa, näkyyhän se tuolta signaturestakin! :lol:

Minä en onneksi ole uusi, heh enkä nainen.. :lol: :lol: *enkö?*

Hei missäs täällä on tasa-arvo?? No niin miehet, alkakaapas jo pistellä niitä kuvia.. ;) ;)

Blah, minulla on varmasti aivan oikeasti surkein elämä.. Perusteluja en voi vain laittaa kun jos.. öhöm. Tuttavapiirini lukee niin siinä paljastuisi muutamia asioita :p :p

Zyklon, samoin minua vituttaa sellaiset jätkät.. Mutta minua vituttaakin melkein kaikki miehet :lol: Miehet on ihan.. Sieltä ja syvältä. Noh, okei okei, eipäs yleistetä.. :) :) Ainahan on erikoistapauksia.. *Onko?*

Zyklon, pistin sen lähinnä sen takia, koska omasta mielestäni se on yksi parhaimmista balladeista joita tiedän.

NorthernComfort, oma kuva löytyy tuosta Dethroned 4ever sivusta ;) mutta varoitan... ;) :p

deth (tasa-arvon kannattaja :) )

No perkele, tässä!

minametsassa.jpg

:grin:

Rappion Lapsi.. Ai ootsä joku puu? (Eikös Kimi heittäny jotain tähän tyyliin Sinergyn boardilla?) ;) ;) Tai sitten muistan ihan päin helvettiä.. Mikä ei olisi yllättävää :lol: :lol: :lol:

Dethroned: Näkisit mun.. :lol: Se jos jokin on varotuksen arvonen.. Toi ei ole lähelläkään ;) ;)

Originally posted by NorthernComfort
Rappion Lapsi.. Ai ootsä joku puu? (Eikös Kimi heittäny jotain tähän tyyliin Sinergyn boardilla?) ;) ;) Tai sitten muistan ihan päin helvettiä.. Mikä ei olisi yllättävää :lol: :lol: :lol:

Sano se niin :D

Noni ämmät, kuvia kehiin, Susanna ja NorthernComfort! :D Täälä o jo kaks jätkää pistäny, ni naiset kans! :)