jauhanta-threadi

Originally posted by Voice of God
Menen nukkumaan aamulla, herään illalla kuuden - seitsemän maissa. Väliajan vietän netissä. Voitinko?

Joo no oli aika paha... Mutta mun pitäis kyllä voittaa, näkyyhän se tuolta signaturestakin! :lol:

Minä en onneksi ole uusi, heh enkä nainen.. :lol: :lol: *enkö?*

Hei missäs täällä on tasa-arvo?? No niin miehet, alkakaapas jo pistellä niitä kuvia.. ;) ;)

Blah, minulla on varmasti aivan oikeasti surkein elämä.. Perusteluja en voi vain laittaa kun jos.. öhöm. Tuttavapiirini lukee niin siinä paljastuisi muutamia asioita :p :p

Zyklon, samoin minua vituttaa sellaiset jätkät.. Mutta minua vituttaakin melkein kaikki miehet :lol: Miehet on ihan.. Sieltä ja syvältä. Noh, okei okei, eipäs yleistetä.. :) :) Ainahan on erikoistapauksia.. *Onko?*

Zyklon, pistin sen lähinnä sen takia, koska omasta mielestäni se on yksi parhaimmista balladeista joita tiedän.

NorthernComfort, oma kuva löytyy tuosta Dethroned 4ever sivusta ;) mutta varoitan... ;) :p

deth (tasa-arvon kannattaja :) )

No perkele, tässä!

minametsassa.jpg

:D

Rappion Lapsi.. Ai ootsä joku puu? (Eikös Kimi heittäny jotain tähän tyyliin Sinergyn boardilla?) ;) ;) Tai sitten muistan ihan päin helvettiä.. Mikä ei olisi yllättävää :lol: :lol: :lol:

Dethroned: Näkisit mun.. :lol: Se jos jokin on varotuksen arvonen.. Toi ei ole lähelläkään ;) ;)

En sano mitään, En sano mitään, En sano mitään, En sano mitään.....

helevetti, sanonpas! mä en rupea arvostelemaan ketään ;)

niin joo, nyt on kaksi miestä änkeny kuvansa laudalle, mites on naisten laita?

Originally posted by NorthernComfort
Rappion Lapsi.. Ai ootsä joku puu? (Eikös Kimi heittäny jotain tähän tyyliin Sinergyn boardilla?) ;) ;) Tai sitten muistan ihan päin helvettiä.. Mikä ei olisi yllättävää :lol: :lol: :lol:

Sano se niin :D

Noni ämmät, kuvia kehiin, Susanna ja NorthernComfort! :D Täälä o jo kaks jätkää pistäny, ni naiset kans! :)