Juma vittu saatana

Missä sitä offtopiccia ei ole? :D

disaster: en mäkään oo väittäny ettei olis kiva katella jotain tissejä ja perseitä mut ei ne oo ne tärkeimmät.. sekik kun monet vaatii et pitäs olla helvetin isot tissit on naurettavaa..

Niin on... Mullakin yksi "kaveri" siis naispuolinen joka on niin helvetin suloinen(ainakin mun mielestä) ja sillä ei todellakaan ole isot rinnat...

ÄLÄLÄLÄLÄLÖLÄLÄLÖLÄLÄLÄLÖLÄLÖLÖÄLÖLÖLÄLÖLOLOLLÖLÖLÄLÄLÄLÄLÄLÖLÄLÄLÖLÄLÄLÄLÖLÄLÖLÖÄLÖLÖLÄLÖLOLOLLÖLÖLÄLÄLÄLÄLÄLÖLÄLÄLÖLÄLÄLÄLÖLÄLÖLÖÄLÖLÖLÄLÖLOLOLLÖLÖLÄLÄLÄLÄLÄLÖLÄLÄLÖLÄLÄLÄLÖLÄLÖLÖÄLÖLÖLÄLÖLOLOLLÖLÖLÄLÄLÄLÄLÄLÖLÄLÄLÖLÄLÄLÄLÖLÄLÖLÖÄLÖLÖLÄLÖLOLOLLÖLÖLÄLÄLÄLÄLÄLÖLÄLÄLÖLÄLÄLÄLÖLÄLÖLÖÄLÖLÖLÄLÖLOLOLLÖLÖL

jotaki uutta nuo off-topicit?? ei täällä boardilla oo millään threadilla toivoa selvitä ilman off-topic jauhantaa :lol:

mut eiks toi mun kuva oo hieno ( en tarkota warmanin namaa ;) )

Originally posted by Zyklon
disaster: en mäkään oo väittäny ettei olis kiva katella jotain tissejä ja perseitä mut ei ne oo ne tärkeimmät.. sekik kun monet vaatii et pitäs olla helvetin isot tissit on naurettavaa..

no sit mä taidanki olla sun kanssa iha samaa mieltä... mut aijattele eiks se olis hienoo jos "omalla" naisella olis semmoset koripalloo isommat tissit ja iso (läski)perse... niil on vaa huono maku

Joo toi on kans yks vittumainen asia mitä monet tekee.. nauroin meidän luokan tytöille kun ne kitisi et miten läskejä ne muka on.. perkele.. niistä ei oikeesti oo kukaan lihava ja monet niistä on aivan LIIAN LAIHOJA.. mä sit huusin siinä vähän jotain et perkele älkää kitiskö tai jotain vastaavaa :D :lol:

Ja hiuksista.. se on henkilökohtaista.. yleisesti tykkään paljon enemmän siitä et on pitkät hiukset mut joillekkin passaa lyhyet hyvin.

joo kuhan ei liian lyhyet... joo ton meijän toisen bändin synisti joka on nyt just sopivan painonen sano et sen pitäis laihduttaa... nii tuli kyl heti kritiikkii muilt bändin jäsenilt että "EI"... se on perkeleen hyvän näkönen...

Mitähän säkin siel treeneissä teet? :D

Noista hiuksista.. minä tiedän erään oikein hyvän esimerkin siitä miten hiuksia lyhentämällä parani ulkonäkö.. sil oli aiemmin aivan vitun pitkät hiukset.. melkein perseeseen asti.. sit se leikkas ne niin et ne on suunnille hartioille ja se on paljo paremman näkönen..