Juma vittu saatana

nii mut jos leikkaa siiliks tai semmoseks sairaan lyhyeks "poikahiukseks" nii ei oo enää... ja tollahan oli edelleen pitkät hiukset... naisella pitää olla pitkät hiukset... tai no olis hyvä ainaki... mun mielest

disaster: siitäkin oli puhetta et pitää olla kaunis kasvoista.. mut se on onneksi sellanen asia et kukaan et voi onneks sanoo mitään tiettyjä määritteitä kauniille kasvoille.. ja loppujen lopuksi on kuitenkin tärkeämpää se mitä siellä sisällä on.. kun en mä ainakaan vihtis olla jonku tosi kauniin kans jos se olis aivan heveltin kusipää.. mut tottakai sekin vaikuttaa miltä näyttää aika paljonkin.. varsinkin aluksi..

Originally posted by Zyklon
disaster: siitäkin oli puhetta et pitää olla kaunis kasvoista.. mut se on onneksi sellanen asia et kukaan et voi onneks sanoo mitään tiettyjä määritteitä kauniille kasvoille.. ja loppujen lopuksi on kuitenkin tärkeämpää se mitä siellä sisällä on.. kun en mä ainakaan vihtis olla jonku tosi kauniin kans jos se olis aivan heveltin kusipää.. mut tottakai sekin vaikuttaa miltä näyttää aika paljonkin.. varsinkin aluksi..

perkele toi on just perfektosti sanottu... ja tota mä oon myös selittäny... ainaki on pitäny... voi olla et on unohtunu ton paskanjauhannan takii mainita