keksikää paikka jossa tämän boardin naamat voisivat nähdä toisensa.

Miks et? Kaikki muutkin avautuu, eikä me kerrota eteenpäin... :lol: Ei sillä että jotain sun elämä kiinnostais... :lol:

Mä huomasin, että mä oon puhunu kuluneella viikolla tänne jotain ihan höpöjä, että mä taidan poistaa kaikki viestini täältä ja sit häippästä ikuisiks ajoiks... :lol: Mutta nyt minä lähden hankkimaan sitä elämää, mitä minulla ei ole koskaan ollutkaan... :lol:
 
Pentelesh.. Pidä perkele kiini siitä elämästäs..

Ozz: jos mä ymmärsin oikein niin sun elämä oli sit vähä niinku sama asia ku mun elämä oli.. tai siis vastaava. mut seki meni jonnekki..

Perkele.. Taas NC itkee ja nyt se on teidän syy!! Homot! :lol:

Joo vitsi.. jos joku ottaa tosissaan niin ottakoon! :D

Kyl meidän pitää varmaan jotenkin tää kostaa kun meidän selän takana juonitaan jotain :)
Ja nyt ku oon taas kotona (ois ollu parempi olla kotona koko ajan ku ei siltäkään reissulta jäänyt juuri mitään muuta ku vitutus) niin voi hukuttaa tämän boardin hirvittävään määrään "turhia" posteja..

Villilapsi: onnea siihen elämän hankintaan :) mutta et sinä lähde minnekkään.. minä kiellän. sinä jäät tänne meidän kans höpisemään..
 
@Zyklon, nääh, emmie usko että se niin on ku sulla :) On elämää, mutta se nyt on tuolla *osottaa sormella tuonne* kuhan nyt ehtii sinne menee. Rappio tiätää :D Mut rappio ei myös puhu asiasta :p
 
Ei kerrota :D

Ja joku vois oikeesti keksiä jonkun miitti paikan tähän väliin...

Tampereen viikininsaari :D Ainut vaa että sinne ei kai pääse ku päivällä, ellei me omilla veneillä, ja sie o aina lapsiperheitä päivällä :D hah... "Tampere miitti" :D

No ei vaiska, ei se o hyvä paikka.... kellää mitää ehdotuksia? :D
 
tota... lapsia oli tänää neljä...=) mut eläkeläisiä tais olla 68...=) aina vvan parempi mitä enemmän pahennusta aiheutetaan...
 
Originally posted by BurningAngel
aina vvan parempi mitä enemmän pahennusta aiheutetaan...


Totta :lol:

Tänne vois muuten tempasta jonkun kuva theadin, ku lähes kaikki on Tampereelta ni tunnistas porukkaa... Ainut vaan että uskaltaako kukaan laittaa kuvaansa? :D
 
Viikinsaari on ainutlaatuinen suvisaari kesäohjelmineen, 20 minuutin matkan päässä Tampereen keskustasta. Saaresta löytyy jalka- ja lentopallokentät, pienoisgolfrata, sauna, lava, uimarannat sekä Tampereen vanhimpiin kuuluva Ravintola Wanha Kaidesaari.


Laukontori - Viikinsaari:



01.06. - 11.08.2002

ti-pe
klo 10.00 - 22.30

la
klo 10.00 - 00.30

su
klo 10.00 - 19.30

maanantaisin vain ryhmiä tilauksesta
13.08. - 25.08.2002 arkisin klo 16.00 lähtien, viikonloppuisin klo 10.00 alkaen

Laivaliikenne Laukontorilta aina tasatunnein ja paluu saaresta puolelta (matka 20 min.)
Hinnat: aikuiset 5 e, eläkeläiset 4 e, lapset 2 e.

www.tammerlaivat.com

minä käyn ettiin kuvan... ootas...