keksikää paikka jossa tämän boardin naamat voisivat nähdä toisensa.

Se miitti ei oo hyvä idea ku ette te halua mua nähdä.. tai no en mä kuitenkaan sinne pääse niin onko väliä.

ja mä en ainakaan pistä kuvaani nettiin ikinä jos ei joku onnistu jollain keinolla pakottamaan.. ja se on melko vaikeaa kun en halua ihmisten tietävän kuinka ruma oon..
 
No senkus Zyklon tuut vaan. Mutta suoraan sanoen sitä miittiä on mahdoton järjestää sillai että kaikki pääsis. Jos toinen asuu Hesassa ja toinen Oulussa ja ykskin täältä asuu Muoniossa... hähähää... (lapissa) ;)
 
Originally posted by ~Rappion Lapsi~



Totta :lol:

Tänne vois muuten tempasta jonkun kuva theadin, ku lähes kaikki on Tampereelta ni tunnistas porukkaa... Ainut vaan että uskaltaako kukaan laittaa kuvaansa? :D
Etkö sä just sivuja tykkää tehä? vai kuka. Mä ainaki voin laittaa kuvani sinne..se on jo esim DT:n vastaavilla :) tehkää joku ihmeessä..mä en osaa
 
Viikinsaaresta sitä sais :D ei vaisinkaa, mahtaisko ne kysyä papereita ku lauma mustiin pukeutuneita pitkä tukkia menee terassille semmosessa paikassa missä yleensä o eläkeläisiä tai kakaroita :D :lol:
 
Siis aivan pakko kirjottaa, että asun noin 1-2km päässä rannasta, ja siitä rannasta on viikinsaaree ehkä noin reilu 1km.. vai onko sitäkä... ei vitussa... vähemmän.. mutta rantaan on ehkä enemmän.. no sama se :D

jos ois vene, voisin tulla soutamalla sine viikinsaareen :D