levysi?

montako poltettua levyä omistat??

  • alle 15

    Votes: 13 46.4%
  • 15-30

    Votes: 3 10.7%
  • 30-50

    Votes: 7 25.0%
  • yli 50

    Votes: 5 17.9%

  • Total voters
    28
  • Poll closed .

BurningAngel

Itsemurhakanditaatti
Nov 26, 2001
1,930
1
38
38
Teksas
tuli vaan tässä mieleen et omistatteko enemmän poltettuja kun aitoja cditä..:)

itellä on toistaseks 3/4 kaikistacd:istä aitoja..

on muuten vitun tylsää olla sairaslomalla...
 
mul on ehkä 1/10 poltettuja, joista suurin osa sellaisia joita en raaskisi ostaa (varsinkaan näin sivariaikana) ja loput on sellasia joita ei saa enää ostettua (esim kaikki stonet), vaikka on mulla stonet myös vinyyleinä...

nii ja cd:itä on yli 300
 
Sanonpa vaan, että monta niitä on. Lähinnä kokeilumielessä poltettuja, kun on halunnu kuulla minkälaista musiikkia tuokin bändi mahtaa soittaa... Ja parhaimpia levyjä niistä poltetuista osteskelen sitten aitoina. Mutta silti niitä on aika runsaasti :rolleyes: juu juu hyi minä...
 
Heh.. mulla on vain YKSI poltettu levy :D

Mä haluan nimittäin ostaa levyni aitona.. joo joo.. sanokaa vaan tyhmäksi! :lol:

Tai no.. on mulla kaks jos lasketaan yks sellanen levy mihin oon polttanut omilta levyiltäni kaikkia biisejä mitä soittelen rummuilla. mutta laittomia ei oo ku yks :)
 
Originally posted by Zyklon
Heh.. mulla on vain YKSI poltettu levy :D

Mä haluan nimittäin ostaa levyni aitona.. joo joo.. sanokaa vaan tyhmäksi! :lol:
Mullaki löytyy vain ja ainoastaan yks poltettu levy. Ja tosiaankin, levyt pitää OSTAA AITOINA!!
 
Originally posted by anarkisti
levyt pitää OSTAA AITOINA!!
Miksi ihmeessä? Niin kauan kui ceedeissä on 10eeroa ylihintaa en tosiaankaan osta kaikkia aitoina.

Mulla on noin 250+ levyä, joista poltettuja on aika paljon. Alle puolet kuitenkin :). Ei siinä vielä mitään, yhdellä kaverilla on n.400-500 levyä joista aitoja on vain bodomit ja Dj Bobo. :lol:

Pääperiaate mulla ainakin on että suosikkibändien levyt ja pikkulafkojen levyt ostetaan, mutta kaikkea mitä kirjastosta löytyy saa polttaa. En ymmärrä miten cd-kopsaaminen mitenkään eroaisi kasetille äänittelystä.
 
Originally posted by Dethroned
Eikös tuosta cd-levyjen hintojen tippumisesta ollut joskus? Olikohan se Imperiumin laudalla... niinpä, neljännes/puolet levyjen hinnasta pois niin voisi ostella enemmänkin.

neljännes pois niin kyllästyisin kaikkeen musiikkin.. ei olis enää uusia levyjä kohta ostettavaks..:) tai aika loppuis kesken.. noh.. nytkin saan porukoitten antamalla viikkorahalla jonku 3-4 levyä... parhaillaan hyllyssä odottaa toi Downfallin My last prayer tarkempaa kuuntelua ja se on seissy siinä jo kuukauden.. ku aina tulee jotai uutta kivaa...:)
 
Joo kyllähän levyjen hinnat ovat törkeitä.. mutta siltikin haluan ostaa ne ihan aitona. ja ostan mä joskus LP levyjäkin. levyjen hintoja tosiaan pitäisi tiputtaa helvetisti mutta en sit tiedä miten siinä kävis bändeille kun levy-yhtiöt ei varmaan suostu tiputtaan omasta palkkiostaan suhteessa yhtä paljoa kuin bändit.. varmaan.. kun monet yhtiöt vaikuttaa melko ahneilta..
 
niin ja viä et kyllä mä poltan kaikkia mitä ihmeellisimpiä levyjä mut ne on yleensä suomipoppii yms.. nyt oon kyllä lainaillu levyjä ja ripannu parhaat piisit ämpäreiks koneelle.... niitäkin on jo liikaa.. en ees tiä kuinka paljon..
 
Originally posted by BurningAngel

saan porukoitten antamalla viikkorahalla jonku 3-4 levyä...

:eek: Et haluaisi vaihtaa paikkoja? Kyllä tolla opintotuella kaikkien kulujen jälkeen ehkä yhden levyn ostaa... puoleen vuoteen.

Niin ja niitä poltettuja levyjä on minulla muutama, ehkä joku 3-5, en nyt pysty tarkistamaan/muistamaan. MP3:t onkin sitten ihan eri asia. :rolleyes:
 
Joo no.. ämpeekolmosia mulla on aivan vitusti.. LIIKAA! mutta monet niistä levyistä mitä ostan on sellasia että mulla on ollu ne MP3:sena ja oon sit poistanu noi MP3:t ku oon saanu sen levyn..
 
Siis perskele...eihän mulla mitään poltettuja oo...oon nauhottanu MD:lle ... ja mulla on semmonen periaate et suomalaisten bändien levyjä ei polteta/nauhoteta.