Metalli levyjä

Originally posted by OzzOzbourne
Miksei muka kalmahin - swamplordia ois voinu kuulla? mä olen ainkin kuullu useaan kertaan kokolevyn ja on se koneellakin...

nokun tuo Blacksmith kuuluu samaan sukuun niin kai mä nyt tiedän ku se mokailee tossa....tietenkii joku voi olla kuullu kalmahin swamplordin mut Blacksmith EI silti oo.

Ja palataanpas taas aiheeseen...

Vaikeaa lykkäistä viiden huippulevyn listaa tässä ja nyt, mutta katotaas... "iänkaikkiset" ja tän hetkiset suosikit:

Ne "ikuiset"

1. Iron Maiden ~ The Number Of The Beast
2. Iced Earth ~ Something Wicked This Way Comes
3. Iron Maiden ~ Piece Of Mind
4. Iced Earth ~ Horror Show
5. Sonata Arctica ~ Ecliptica

Tähän vois pistää ne jotka on ollu lähiaikoina ahkerasti kuunneltavina eli tasan kolme:

1. Avantasia ~ The Metal Opera pt. 2
2. Demons & Wizards ~ Demons & Wizards
3. Thunderstone ~ Thunderstone

Se on nyt, huomenna voi taas muuttua nuokin ns. "ikuiset" suosikit...prkl näitä osaa sanoa. :p

Originally posted by Dethroned
Thunderstone ~ Thunderstone

me oltiin äänittämässä se meijän demo tos samas studios... eli hyvä studio... toi nino laulerenne äänitti sen ja autto vähä muissa systeemeissä... mä käytin ton thunderstonen basistin bassosäröpedaali (tais olla superdisortion) ja bruce dickinson plektraa... eli aika kikkuli hevimeinigeissä :) ...en kuulu bändiin enää eikä laulaja (oli iha paska) ja kakkoskitaristi (oli vielki paskempi)... mä kuitenki hoidin hommani iha kunnialla :cool:

No vittu.. ei noita voi laittaa tarkkaan järjestykseen.. ja multa perkele puuttuu se kaikkien aikojen paras levy eli Emperorin Anthems To The Welkin At Dusk.. mut tässä parhaimpia niistä mitä mulla on..

Emperor: IX Equilibrium
Thyrane: Symphonies Of Infernality
Covenant: Nexus Polaris
The Crown: Deathrace King
Sentenced: The Cold White Light
Zyklon: World OV Worms
Mayhem: Wolf's Lair Abyss
Immortal: Sons Of Northern Darkness

Sit vitusti on hyviä levyjä tietokoneella.. pitäs ostaa ne ihan ceedeenä..