Mikä On Sinun Uskontosi???????

norther666

Member
Apr 18, 2002
78
0
6
36
Turku Finland
Visit site
aattelin pistää tälläsen aiheen että mihin te uskotte?

mä ite en usko jumalaan enkä kyl palvo saatanaakaan.:worship: :worship: :worship:
sitä mitä kuoleman jälkeen on (vai onko mitään?) niin en tiedä,
mut mä uskon oman mielen voimaan ja siihen että olen vapaa.

kertokaa mihin ite uskotte tai mitä palvotte :worship: :worship:
:worship: :worship:



huom: bodombanaania ei lasketa uskonnoksi tässä keskustelussa:) :) :) :) :)
 
Kuulun kyllä kirkkoon, mutta ei se tarkota että siihen uskon. ei mulla vaan oo intoa siitä erotakkaan, eli se on aivan sama. Niin, mutta en kyllä usko yhtään mihinkään
 
Mä en palvo mitään! enkä mä usko oikeastaan mihinkään.. en edes itteeni. voisinpa melkein sanoa itseäni satanistiksi.. en ehkä ihan mutta kyl mä oon monesta asiasta samaa mieltä kuin satanistit.. ja jos joku sekottaa satanismin nyt saatananpalvontaan niin mä potkasen munille.. :D

perkele.. sen verran voin sanoa et mä oon helvetti mun oma herra enkä mä ala pyytämään mitää joltain jumalalta jota ei ole enkä mä sellasta aio kiittää/palvoa..
 
yks asia mitä mä näissä hommissa arvosta on se et jokainen miettii itse mihin uskoo/uskooko mihinkään ja mitä mieltä on tollasistä asioista..

Ja tosta kuolemasta.. mä monesti oon pohtinu et mitä tulee kuoleman jälkeen.. ja mä en oo edelleenkään löytäny vastausta..
Pitäskö kokeilla nyt heti? :D

No en mä nyt.. tämä päivä oli niin hyvä etten mä tänään vihti :)
 
Originally posted by Zyklon
yks asia mitä mä näissä hommissa arvosta on se et jokainen miettii itse mihin uskoo/uskooko mihinkään ja mitä mieltä on tollasistä asioista..

Ja tosta kuolemasta.. mä monesti oon pohtinu et mitä tulee kuoleman jälkeen.. ja mä en oo edelleenkään löytäny vastausta..
Pitäskö kokeilla nyt heti? :D

No en mä nyt.. tämä päivä oli niin hyvä etten mä tänään vihti :)



mä ymmärrän mitä sää meinaat koska mä mietin ite samaa aina mitä on kuoleman jälkeen.
mä kuitenkin uskon että silloinkin kun me kuollaan ja mihin sitten mennäänkin niin on mahdollisuus valita mitä haluaa.
mä en usko että on taivas ja helvetti vaan että me saadaan valita jotain (tiedä sitten mitä) ehkäpä synnytäänkö uudestaan vai mennäänkö johonkin toiseen maailmaan jne...
mun mielestä kuitenkin olis kaikkein paras jos pääsis sellaseen tilaan että ei ole tietoinen mistään enää koskaan, miettikää miten holppoa sitten olis oltais ikuisessa unessa jossa ei nähdä unta.
 
juu... no maadutaan me kuitenkin :D :)

Toi kuoleman jälkeinen homma on tosiaan sellanen mitä tulee aina joskus mietittyä.. en mä ainakaan usko tollaseen niin muka hyvään ja ihanaan paikkaa ku taivas.. mut mä toivon et helvetti on ja et kaikki papit joutuu sinne.. ja pedofiilit ja raiskaajat..