Mikä On Sinun Uskontosi???????

no tuota.. houkutus on suuri mut pitäs oottaa sen aikaa et muutki kerkee vastaamaan? :lol:

Missä vitussa ne kaikki tampereelaiset on kun niiden molotusta ei oo kuulunu koko päivänä juuri yhtään :D :lol:
 
vittu ku ei oo muuta tekemist, ni pitää kai sitte kommentoia tähän:

kuulun tietty kirkkoon mutta en ainakaan erityisemmin usko mihinkään suurempiin voimiin. uskon siihen että itse päättää mitä tekee, eikä ala pyytelemään neuvoa korkeammalta...
 
oon joo... siis se "kuolema..." on sen biisin nimi...
oon äänittäny sen uudestaan... ja oon myös tehny kaks muuta biisiä (molemmat parempia ku se kuolema) ... enää 1 niistä äänittämättä... paljastan nyt, että niihin on sitten tulossa laulua... (ehei... en minä itse) :)

nii olekko just sen "kuoleman" kuullu?
 
öö... noo... semmosta vähän niinku sentenced/amorphis- linjaista (ei tietenkään niin hyvän kuulosta kumminkaan:) )

jos tuo on sun mielestä hyvä tuo versio, jossa kosketinsoolo on suoraansanottuna (omasta mielestäni) perseestä, ja kitarat epävireessä, niin mitähän sanot siitä uudelleen äänitetystä versiosta tai niistä kahdesta muusta :)
 
okei... ymmärrän että et oo kuunnellu niin tarkasti :)

sitä kato vaan huomaa omassa biisissä pienimmätkin puutteet/virheet paljo helpommin ku toiset :)
Sen takia se nauhottaminenki on niin vitun raskasta välillä..