Mikä On Sinun Uskontosi???????

äh.. se on henkilökohtaista et mikä passaa.. mun mielestä se on naurettavaa et pitäs olla mustat hiukset.. ja joka kerta kun joku tulee väittään mulle etten oo oikee metallisti kun mul on vaaleet hiukset niin mä sylen sen naamalle.. :D
 
ei muuten kuulu bläkkäreillekkään.. ainakaan nykyään.. ehkä ennen kuulu mut kun siitä tuli muotipaskaa niin ei kuulu enää..

Mä voin sanoa suoraan et mä pidän sellasta henkilöä "hevarimpana" joka ei ole sellanen et kaiken pitää olla niin mustaa..
 
Originally posted by Hepatiitti

En ole itse nähnyt aaveita. Kukaan tuntemani henkilö ei ole nähnyt aaveita. Luultavasti kaikki nämä "miljoonat" tapaukset ovat valhetta, vaikkakaan ei välttämättä tietoista valhetta. Ihminen nyt vaan on sellainen että se "näkee" mitä haluaa nähdä. Tai voisivathan ne "aaveet" olla jotain vierailijoita ulkoavaruudesta... Ken tietää, kysykää Keniltä.

mullapas on yks tuttu jokaon nähnyt ja kokenut kaikkea mut en rupee puhumaan se nasioista täällä enkä missään muualla.
mut mä uskon niihin ja siihen mitä se on kokenu
 
Originally posted by norther666
jos saan muistuttaa ni tää aihe oli uskonto eikä hiusten väri :) :)
Hiukset on uskonto.


Mutta jos nyt ollaan tosissaan niin mä en kiellä mitään uskontoa sillä jokaisesta löytyy jotain hyviä juttuja ja myös huonoja. Tavallaan mä siis uskon moniin asioihin eri uskontojen näkökulmasta.
Ja uskon myös kaikenlaisiin yliluonnollisiin juttuihin.
 
Originally posted by Zyklon
Vittu Graveheart!!! LOISTAVAA!!! :headbang: :headbang:

Iron Maidenin Infinite Dreams on aivan PERKELEEN hyvä biisi ja noi sanat on saatanan hienot!! :headbang: :headbang:

Vittu mäkin aina lauleskelen sitä kun kuuntelen.. varsinkin noi kertosäkeet on aivan mahtavia!!

IRON MAIDEN!!! :headbang: :headbang: :headbang: :headbang:
Aamen
 
Originally posted by norther666
tuli tossa yks päivä mieleen aika hauska juttu että kun neitsyt maria tuli raskaaksi ja synnyttää jumalan pojan, niin mitäs jos kerran matkalla jonnekkin maantie rosvot olivat käyneet hänen kimppuunsa ja raiskanneet hänet :lol: :lol: :lol:
ja sanoi joosefille (kun ei kehdannut kertoa mitä tapahtui) että jumalan enkeli ilmestyi ja sanoi että synnytän hänelle pojan. :lol:

tai sit maria oli pettäny joosefia... siihen aikaan pettäjät kivitettii (ainaki naiset) jos mä oikein muistan...

mä uskon et mitää jumalii (tai jotain tollasii) ei oo olemassa... en oo varma... mut ei kyl hirveesti kiinnosta... ja miten mailmankaikkeus on syntyny: sitä ei tiiä kukaa (eikä varmaa tuu tietämäänkää)...

hepatiitti: perkeleen hyvä puhe...