Millainen musiikki/minkä bändin/artistin biisit ärsyttävät?

Abbathin maski on mun mielestä loistava.. noh. tuota.. ei toi black bändien maski homma oo tainnu ihan kissistä lähteä :lol:

Thyranen maskit on joskus vitun hienoja! vaikkapa sillon Spirit of Rebellionin aikoihin otetuissa promokuvissa.. voi vittu et ne on siistit.. ainaki mun mielesta..

mun mielst se abbathin maskin muotoilu (tai jotai) on siin aika huono, horgil ja iscariahil on hienot ...PRKL kyl ne kissist (paska bändi) on lähteny :lol: (ainaki idea)... no joo en mä oo nähny thyranelt ku pari live kuvaa

edit: katos vaa, iscariah on eronnu immortalist... (kävin äsken immortalin sivuil)

Iscariah eros jo ajat sitten! :lol: :lol:

Joo ne Thyranen maskit ei livenä oo hyviä ku ne valuu niillä aina hien matkassa pois eikä ne varmaan vihti keikoille ees aina tehdä niitä helvetin hienoja maskeja..

Jooh.. Iscariah eros muistaakseni joskus keväällä. Mut eihän Immortal sen takia perunu Tuskaa.. niillä on uus basisti nimeltä Saroth (toi nimi on kyl törkeä kopio Samothista..)
Se Tuska peruuntui siksi ku jollakin niistä äijistä oli jotain perheongelmia tai vastaavaa..

joo kyl mä tiesin et sen uuden basistin nimi on saroth...
eli se tuska ei peruuntunu iscariahin eroomisen takii...

muute zylkon, sen bändin jonka kanssa kerran meinattiin äänittää konerumpujen kanssa, nii seuraavissa äänityksissä mä soitan rumpuja (ku edelinen rumpali sai potkut)... eli viel pahempi ku konerummut :D

Heh.. mun on kyl pakko saada kuulla ne biisit sitte ku ne on valmiit :D

Sanoinko mä jo että mä lopetin sen toisen bändin missä soitin? sanoin jo joskus aiemmin et mä harkitsin sitä ja nyt se on sitten historiaa koko paska..

joo kyl kerroit et lähit siit toisest bändist...

meil kestää vähä aikaa, et saadaan kappaleet äänitys kuntoon ja äänitettyy... ja sitä enne pitää saada treenis (edellinen treenis oli sen vanhan rumpalin)... siit toisiaanki tulee hauska jos me ei saada siihen mennessä uutta rumpalii nii sit kokoonpano on sellanen et mä "soitan" rumpuja ja "laulan ja kitaristi soittaa kitaraa (eli nauhalle ei tuu bassoo... turha soitin :D )... ja se tietysti äänitetään kasettisoittimella :lol: ...eli tosi hauskaa tulee kuuntelijalla olee...

no sit ku tehään kunnon demoja nii sit pitää saada uus rumpali (ja ehkä toinen kitaristi) sitä ennen ei oo mitään järkee käyttää vähii rahoja kalliiseen studioon, koska jos mä soittaisin rummut studiossa nii siit tulis kauheet jälkee...

Joo sen mä uskon :D

Ei vaan.. joo mä en ensin miettiny tota loppuun asti mut nyt ku huomasin et teidän kokoonpano on vähä vajaa niin parempi se on säästää ne rahat ja käyttää sitten kun on bändi kunnolla kasassa :)

Originally posted by Zyklon
Ei vaan.. joo mä en ensin miettiny tota loppuun asti mut nyt ku huomasin et teidän kokoonpano on vähä vajaa niin parempi se on säästää ne rahat ja käyttää sitten kun on bändi kunnolla kasassa :)

joo toi on se syy... sit ku saadaan kunnon kokoonpano nii sit varmaa studioon... sit tulee rummut chris reifert (autopsy) tyylil ku äänitetää ne kasettimankal (yksinkertaset ja kovat)... paitsi tulee tahti virheit iha varmasti :D

sakari kuosmasen pieni sydän ja kaikki muut biisit jotka soitetaan joka päivä radiossa. kesätöissä kuuntelin aina koko päivän radio novaa mutta onneks on koulu alkanu.