Millainen musiikki/minkä bändin/artistin biisit ärsyttävät?

ei sil oo maskii namassa... ainakaa mun tietääkseni, en ollu sen kuvan oton aikana viel bändisssä... se on kyl muutenki aika kalpee ja sit tos on kai joku valotus jne...

sil oli kyl yhes kuvaus systeemissa silmien ympärillä semmoset laiho jutut... ja se näytti iha homolt (tosi rumalt muijalt), et sille ei sellaset sopinu

Originally posted by Zyklon
ei foorumia!! EI voi jauhaa paskaa! :lol:

Joo pitää tsekata.. mä muuten haistatin vitut niille toisen bändin tyypeille ja nyt mä siis soitan vaan yhdessä bändissä..

tätä mä en huomannukkaa... mä päätettiin kitaristin kanss heittää mun toisen bändin rumpali vittuun... nyt ei oo kämppää/mikkejä/tarpeeks kaappeja, mut ehkä saadaan uus rumpali

ton sanctuaryn kanssa menee nyt laiskasti... ei olla treenattu perseelleen menneen keikan jälkeen... kukaa ei kuullu mistää yhtää mitää ku kaapit oli lavan reunalla nii et ääni meni yleisöön, mut ne ei kuullu mitää muut ku rummut ja basson ja jotain epämääräst mössöö... mä olin muute pienes kännis :D (soiton aikana... jälkee melkee vesinokka eläin), mut se ei vaikuttanu yhtää asiaan... tuli vaa vähä ylimääräsii basso sooloja ku luuli et ei se basso minnekkää kuulu ku en itekkää kuullu... mut kyl se kuulu

meijän bändi:

olli "penisnaama" mattila - vox
david "depa/isäntä" forder - liidi gtr
juri "amis niska/emäntä" lustre - drums
heidi "heiska/hevipuudeli" hakoinen - syna
miikka "basisti" merikallio -basso
mikael "juppi" hakala - gtr

ja sit toi helena haaparanta dewianist on vaa heltsu...

Ne kyllä on monesti vähä hassut.. joillekkin ne passaa.. esim. Emperorin äijille.. mut monilla ne näyttää tyhmältä. mä tykkään enemmän ihan rehellisistä maskeista tyyliin vaikkapa Thyrane..

Siis hmm.. no vaikka sellaset niinku Thyranella.. tai vaikka Immortalilla.. siis sanoin siksi "rehelliset maskit" ku mun mielestä sellanen ei oo maski että vedetään naama vaan vähä valkoseksi ja ehkä pistetään ne sellaset Laiho jutut silmiin..