Millainen musiikki/minkä bändin/artistin biisit ärsyttävät?

No eipä mulla oo koskaan käyny mielessä et joku jonka kans oon netissä keskustellu ois jotain muuta ku mitä se väittää.. paitsi tietenkin joskus jos joku tahallaan pelleilee jotain. ja varsinkin jos on pitämpään porissu jonku kans niin kyllä niistä yleensä tietää mitä ne on..

Juu.. valitettavasti niitäkin löytyy nykyään paljon jotka alkaa muka kuunteleen metallia siksi että ne haluaa miellyttää toisia.. vittu mä vihaan sellasia.. ja mä kyl huomaan sen aina niistä heti millon ne on feikkejä..

Mulle tulee aina sellasia eteen, että kun kysyy, että kuunteletko metallia, niin vastaus, joo mä oon aika kova kuuntelen meinaa Slipknotia... Siis ei mitään pahaa ko bändissä, mutta nyt kun se sattuu olemaan vähän muodissa, niin herää aina pieni epäilys... Kun mun mielestä pitää kuunnella vähän enemmän metallibändejä kuin yhtä muodissa olevaa, ennen kuin voi sanoa että kuuntelee metallia... Tai no miten sen nyt selittäis...

Jos mä kysyn joskus joltakin et kuunteleeko se metallia, ja jos se vastaa joo ja sanoo bändejä kuten limp shitstick, linkin paska ja muuta sellasta niin mä vedän turpaan! ne ei saatana oo metallia.. vittu kun nykyään kun puhutaan metallista niin saatana ku monet ottaa just noita poppi bändejä esille.. mä en helvetti kestä tota.. Slipknot on kuitenkin metallia ja vitun paljo parempi mut nuita poppi bändejä mä en siedä..

Joo no sehän on nu-"metallia" se räppipaska... Tai sitten jos tytöiltä kysyy, niin joo HIMiä ja 69 Eyesia... No tuota joo... Kyllähän mäkin niitä kuuntelen, vaikka on kyllä vähemälle jääny sekin puoli, niiden molempien vanhempi materiaali on ihan hauskaa, mutta en mä niitä ainakaan enää nykyisin metalliks luokittelis...

Taitaa muuten olla niin, että nykpäivän poikabändejä on just nimenomaan nää Linkin Park, HIM ja sellaset...

69 on aina ollu mun mielestä paska.. mut Himin eka levy oli sentään siedettävää ja siinä vaiheessa niil ei ollu vielä noussu kusi päähän niin siinä ei ollu sitä rahastus meininkiä mitä niillä mun mielestä nykyään on..

69 on sellanen poikabändi kanssa... :lol: Ei ihme että se menee tämmösille pikkutytöille täydestä... Mutta niiden ne ihan ekat levyt on kyllä hauskoja... :D

On se muuten outoo, kun Bodomeillakin on niitä faneja, että kuunnellaan nu-"metallia" ja sit kuunnellaan Bodomeja... Et Bodom on ainoa metallibändi mitä kuunnellaan... Onko sekin siitä, kun Bodom oli jossain vaiheessa hirveesti muodissa, mistä kertoo lähinnä se että Fanissa oli niiden juliste... :lol:

Täysin rehellisesti sanoen mä en tiedä mitä mä höpötän... Hei kello on puoli neljä yöllä, tainnu vähän väsymys iskeä... Unissani houraillu tänne jotain ihan mitä sattuu, ottakaa siitä sitten selvää...

Mä kuule mietin ihan samaa... Mutta eipä tämä paljoa eroa tän boardin aiemmistakaan, että ei pitäis olla valittamista... Lukeeko tuota oikeasti kukaan täysjärkinen? No sekin on kyseenalaista että kuinka monta täysjärkistä tälle boardille mahtuu...

Eikä, mä tein sen taas. :lol: