Millainen musiikki/minkä bändin/artistin biisit ärsyttävät?

Hmm.. voi olla hyvin mahdollista.. sä oot mua kolme vuotta nuorempi ja sillon ku mä olin sun ikänen niin oli mun ikätoverit ihan selvästi sellasia ahdasmielisempiä ja muutenkin vittumaisempia ku nykyään.. mut sellasen hassun jutun oon huomannut et mua muutaman vuoden nuoremmat ja sit taas joitakin vuosia vanhemmat on selvästi ahdasmielisempiä ku ne jotka on suunnilleen mun ikäsiä..

Ei vaan siis hmm.. mä tarkotin noita jotka nyt on sen ja sen ikäsiä.. kun siinä jossain vaiheessa ihmiset alko muuttumaan selvästi avoimemmiksi uusille ja erilaisille asioille niinku vaikka me metalli-ihmiset.. siis eihän esim. jotku mun vanhempien (noin 40 vuotiaat) ikäset ymmärrä meitä yleensä ollenkaan.. on tosin ollut ilo huomata että joitakin poikkeuksia löytyy..
Mut Suski.. eikö kaikki ookkaan sit aina kusipäitä niinku sä aiemmin väitit? :D

No minkä mä sille voin jos mä vaikka huomenna jään auton alle vahingossa ja kuolen, tai sit jos jumiudun tähän foorumiin niin kauaks aikaa että näännyn nälkään, tai sitten (kun toi koulukin alkaa) niin rupee masentamaan ja hirtän itteni tonne meidän metsän kuuseen!

Eipä sille voi mitään...

Hmm.. hassua.. mä ajattelen monesti ihan samalla lailla.. et mistä mä tiedän vaikka mä huomenna jäisin auton alle ku meen käymään kaupassa tai muuta vastaavaa.. mut just siksi sun pitäski haistattaa vitut kaikelle paskalle (ja sen sä varmaan teetkin) ja tehdä jotain kivaa.. koulun alussa on se hyvä puoli et näkee porukkaa.. ku paljo sellasta jengiä mitä ei kesällä nää ollenkaan..

Se on vaan hyvä... Meidän koulussa on niin kusipääporukkaa... Mulla on tasan yks kaveri siellä, ja sekin näyttää viihtyvän paremmin muiden tyyppien kanssa kuin mun... Tai no, ei siinä koulussa mitään vikaa sinänsä ole, sitä on pakko käydä ja mä käyn sitä, mutta välitunteja ei tarttis olla...

Välitunnit on kyl siinä tapauksessa perseestä jos ei oo porukkaa joiden kanssa niitä viettää.. mullakin on ollu sellanen aika ettei oikeen ollu sellasia kavereita joiden kans ois voinu olla ku kaikki joko vittuili tai jotain.. mut kyl sä sieltä kavereita löydät :)

Ei mua kiinnosta löytää... Mut oikeesti, välitunnit on hirveitä, niillä sitä koulukiusaamista syntyy, ja jos niitä ei olis, olis lyhyemmät koulupäivät... Mä soitan kansanradioon tästä...

Haistata niille vitut jos ne kiusaa!! helvetti kun ois ite älynny sillon joskus kun kaikki vittuili jostain sanoa takasin jotain kunnolla.. mut nyt se on vähä myöhästä eikä sillä enää oo väliä..

Mä en osaa koskaan sanoa mitään takaisin, sen verran hidasta toi ajatuksenkulku... Mä vaan oon niinku en välittäis, vaikka kyllä se aina laskee itsetuntoa yhden pykälän alemmas, varsinki jos on yksin... Mutta eipä kai sille mitään voi...