Millainen musiikki/minkä bändin/artistin biisit ärsyttävät?

Hmm.. uskomatonta.. mulla oli sillon joskus seiskalla ja kasilla asiat just noin.. en mä osannu/uskaltanu sanoa koskaan kellekkään takasi ja yritin näyttää etten mä välitä toisten puheista mutta kyllä mä välitin ja sen kyllä huomaa nykyäänkin ja varmaan aina että miten se minuun vaikutti..

Musta vaan vähä tuntuu, että ne innostuu lisää jos niille jotain sanoo... Mä luulen, että joku päivä mä vielä vedän muotikuteet päälleni ja lakkaan ajattelemastakaan musiikkia... Jos se sitten vaikka sillä loppuis... Olisin samanlainen kuin muut, olis osa sitä niiden maailmaa, josta mä en kyllä tajua yhtään mitään... Sitten kattelen kaupungilla aina kaihoisasti perään kun joku metallisti kävelee ohi...

Sitä et tee.. se olis virhe. ja toi on kyllä valitettavan totta että ne todennäköisesti innostuu siitä lisää jos niille sanoo jotain.. mulle vittuiltiin sillon joskus siitä ku olin läski sillon kuudennella ja seiskalla ja vielä kasillakin.. siitä että olen metallisti vittuillaan vieläkin joskus.. just sitä et hopparit tulee homottaan jotain "ootko vähä kova jätkä?" ja muuta vastaavaa.. ja se on tosi vittumaista kun ei oo juuri sellasia joiden kans vois puhua oikein kun nykyään ei ihmiset paljoa ajattelu just muuta kun jotain vitun muoteja ja muuta paskaa.. onneks sentään on noi bändin jätkät ja pari muuta joiden kans voi puhua kunnolla kaikesta..

Musta vähän joskus tuntuu että niiden ajattelu on aika yksinkertaista, just näiden trendipellejen... Vai esittäkö ne sit vaan sellasta, en tiedä... Mä en vaan voi käsittää niiden joitakin juttuja... Eikä ne käsitä mun juttuja, niin siinä on aika vaikea tutustua kehenkään sen enempää...

Se siinä on hauskaa että ne tosiaan on niin vitun yksinkertasta sakkia.. mä en älyä et miten yhdelläkin jätkällä oli pokkaa vetää lökäpöksyt jalkaan sen jälkeen kun se oli hakannu yhden tyypin siksi et sillä tyypillä oli lökäpöksyt..
Ja se kun ne varmasti tietää et ne niiden "kaverit" ajattelee samalla tavalla ku ne et ne vaan haluaa mielyttää toisia jne. mut ne vaan jatkaa sitä paskaa.. säälittävää porukkaa sellaset. ja just toi kun ne on laumoissa niin ne kaikki vaan haluaa esittää toisilleen ja toiset tietää sen et millon ne esittää mut eihän ne siitä välitä kun ne on itse samanlaisia..

Vittu.. toi oli aika epäselvästi selitetty.. mut kyl sä varmaan tajuat..

Joo, tajusin varsin hyvin... Ja sit kun niille yrittää selittää jotain, niin ne ei millään tajua, et en mä sit tiedä missä niiden aivot on, vai eikö ne vaan halua käsittää muita asioita kuin niitä mistä on trendikästä puhua... Tai en mä tiedä... Ja sit just se lauman mukana meneminen, ihan kuin ne ei itse osais asioista päättää, ja sellanen säälittää mua... Ja tosiaan, ne pitää kaikesta mikä on muodissa, ja ne ei pidä niistä jutuista mitkä eivät ole muodissa, ja sit kun mä kysyn että miks ne ei pidä jostaki niin ne ei osaa perustella sitä... Mun mielestä ihminen voi olla asioista mitä mieltä tahansa, mutta kunhan osaisivat perustella mielipiteensä...

Joo.. mun vakia kommentti hoppareille on ainakin yleensä se että mä kysyn et miksi niillä on sellaset housut.. heh.. se on hauskaa.. KUKAAN niistä ei oo vielä osannu sanoa siihen syytä koska ne kehtaa myöntää että ne on sen takia et ne on muodissa. vittu täälläpäin ne monet väittää että oikean kokoiset farkut muka puristavat palleja.. vittu.. sit ku ne tosiaan kehtaa vittuilla oikeista farkuista.. saatanan homopellet. muoti kyl pitäis julistaa kirosanaksi..

Sit ne haukkuu mua lepakoks kun en ole kiinnostunut niistä meidän koulun pojista, kun kaikki muut tytöt ovat... Se ehkä johtuu pääosin siitä, että mä en minkäälaista suhdetta viitsisi harrastaa aivottomien muotihoppareiden kanssa... Kai ne siks mua haukkuu kun niitä ottaa päähän kun huomaavat että eivät olekaan niin vastustamattomia kuin ovat luulleet... :D

Niin tai sit se että ne on huomannu et sä tiedät että miten helvetin säälittävää porukkaa ne on.. siis tavallaan voi olla että ne pelkää sitä miten sä et ookkaan sellanen niinku noi muotiapinat..

Joo, ihan kuin olis ite aivan toiselta planeetalta... Mutta omapa on häpeänsä, antaa heidän luulla olevansa todella hienoja ihmisiä kun menevät massan mukana vailla mitään mielipiteitä... Mua kiinnostaa oikeasti tietää, että onko ne ihan todella oikeasti sellasia, vai onko ne sellasia vaan että saisivat poika/tyttöystävän. Kun mä en ite vois ikinä kuvitella olevani sellanen, ei mahdu mun kaaliini.

oon miettiny monesti samaa.. jätkät on ainakin melkein aina täälä sellasia et ne kulkee muodin matkassa siksi että tytöt tykkäis.. voi helvetti että ne hopparipellet esittää sillon ku on tyttöjä lähellä.. kerrankin ku odotin linkkaa niin siinä oli muutama sellanen jätkä jotka oli joskus ala-asteella mun kavereita.. mut sit yläasteella niistä tuli just tollasia homopellejä.. niin ne oli ensin ihan normaalisti eikä vittuilleet mitään vaan porisivat ihan normaalisti.. mut sit siihen vähän matkan päähän tuli jotain niiden tuttuja tyttöjä.. voi saatana että ne alko esittämään.. puhuivat vitun isoon ääneen ja alkoivat vittuileen jotain aivan yhtäkkiä jostain asioista mistä ei ollut mitään puhetta aikasemmin..

On se kyllä mielenkiintoista... Ilmeisesti se on vain näön vuoksi, siis tyttö/poikaystävät... Eikös se olisi parasta olla ihan oma itsensä... Musta tuntuu että kaikki esittää jotain mitä ne eivät ole... Enkä mä ainakaan ole erityisen ihastunut sellaseen touhuun.

Valitettavasti eninosa porukoista on tollasia.. sille ei taida voida mitään. se on kaikis hirveintä kun mä oon huomannu et joillakin tosi kusipäillä jätkillä on se tyttöystäväkin vain sen takia et saa leuhottaa ja kovistella sillä kavereille.. se on tosi vittumaista!

Olis se toisaalta kiva jos olis joku ihminen joka ymmärtäis mua, ihan niinkuin muuallakin kuin netissä... Kun mulla on netissä monta hyvää ystävää, vaikka eihän niistä tiedä mitä ne oikeasti ovat, mutta kuitenkin on joku joka ymmärtää ja jolle vikistä kaikesta turhasta. Mutta kun ei koskaan käy missään, niin ei voi tutustua ihmisiin. Tai no kyllähän mä Tampereellakin aina roikun jossakin päin, aika useestikin, mutta ei siitä kyllä paljoa hyötyä ole. :bah:

Just niin...

Vaikka oikeesti, mun äiti hokee tota mulle koko ajan, että nettitutuista ei tiedä mitä ne on, siks mäki kai... Mutta oikeesti, mä olen tavannut oikeasti nettituttuja about 15, ja kaikki on oli juuri sitä, mitä olivat väittäneet, että sillei...

Juu.. no tällasissa asioissa kannattaa aina varautua kuitenkin siihen että joku voi vain kusettaa jotain. oikeat kaverit kuitenkin on sillain tärkeitä et ne on yleensä pysyvämpiä ku jotku nettikaverit tai siis ne on ainakin useammin lähellä..

Mikä vittu mua vaivaa.. mä nukuin taas yhteen mut mua väsyttää jo nyt.. vituttaa..

Kyllä mä kuitenkin uskon, että ihminen ei voi feikata kuin tiettyyn rajaan asti. Sen jälkeen pitääkin olla psykopaatti jos valehtelee.

Toi vois sopia tähän...

Vittu pienesti tää kone jumittaa... Se valehteli mulle että mä en ollu lähettäny tota postia... Saatana, mä haen kirveen ja... :mad: