Millainen musiikki/minkä bändin/artistin biisit ärsyttävät?

No vittu kukaan mua täällä oikeesti kaipaa, tää on vaan nettisysteemi... Oikeesti, ei ihmiset ole täällä aitoja. Mutta toisaalta, mulla ei ole muuta elämää kuin tämä netti, mutta sehän on ihan yhdentekevää... Olis se toisaalta kiva aina välillä tavata ihmisiä oikeasti...

Siihen auttaa se että et oo koko ajan netissä ja lähet jonnekki katteleen ihmisiä. varmasti löytyy sellasta porukkaa joita sä jaksat katella..
Ja jos sä lähet niin kuka perkele tänne jää jauhaan mun kans paskaa..

Vittu mua kukaan mihinkää vitun porukkaan huolii, mä oon niin tylsää seuraa... Ja miten sä luulet että täältä perämaalta mitään ihmisiä edes löytää...

Ja kyllä mä vähän luulen että täällä on pari muutakin jotka voi sun kanssas paskaa jauhaa...

Helvetti.. minä asun kans tällasessa hiiren paskan kokosessa paikassa ja kyllä mulla on ihan tarpeeksi kavereita vaikka mä oonkin hyvin tylsä tyyppi. Niin varmasti sieltäkin löytyy. ja mä tiedän että sellasia ihmisiä on jotka ei pidä sua mitenkään tylsänä tai minään muunakaan sellasena.. enkä mä usko ees että sä niin tylsä oot..

Joo, mutta mä itse uskon ja se ehkä on se ongelma. Mutta no eipä tälle voi yhtään mitään, homehdun tälle koneelle loppu elämäkseni. Kyseenalaista sekin kuinka paljon mulla on elämää jäljellä...

Jaa nyt vai? Tonne metsään? Tajuutsä ÄÄLIÖ, että vaikka mä menisin tonne ulos ja viettäisin siellä koko helvetin yön, niin siellä ei tulis ykskään ihminen vastaan, tai no ehkä joku mummo kusettamassa koiraansa... Siellä on vain puita, peltoja ja tyhjiä sorateitä. Ja muualle ei pääse, koska linkat ei enää kaheksan jälkeen kulje täällä päin.

Hmm.. no perkele.. no menet huomenna sellaseen aikaan hyvään aikaan lähimpään paikkaan missä on suunnilleen sun ikästä porukkaa. mut en mä voi sua pakottaa.. päätä ite mitä haluat tehä..

No ei ne välttämättä mua hakkais, mutta vittu niiden ilmeet kun mä kävelen ohi... :( Ja sit jotain saatananpalvontahuutoja saa kuulla kans... :( Mä en oikeasti tiedä MITÄÄN julmempaa ja ahdasmielisempää kuin suurinpiirtein mun omaikäset kakarat...

No vittu että on ahdasmielistä sakkia jos alkaa huuteleen jotain tollasta.. tosin niin se on täälläkin.. mut on se vähä rauhoittunu kun nykyään ei kuitenkaan aina tartte koulullakaan kuunnella sitä "saatananpalvoja" huutelua. mut heti kun menee jonnekkin oudompaan paikkaan niin mulle ja kavereille huudellaan aika paljon kaikkee vastaavaa..

Mä oon huomannu sen, että vanhemmat, sanotaan kaks kolme vuotta vanhemmat, niin ei ole enää NIIN kusipäisiä... Joskus mulle joku vitun ope tai terkkari tai joku sieltä koulusta sano, että mulla on sen takia koulu"kavereiden" kanssa ongelmia, koska mä olisin jotenkin "henkisesti kehittyneenpi" kuin ne... Mutta tiedä sitten mitä paskaa se jauho... :bah: