Millainen musiikki/minkä bändin/artistin biisit ärsyttävät?

Voi perkele.. rankinta mitä meidän koululla on soitettu aamunavauksessa taitaa olla Stratovarius.. joku soitti joskus Destinyltä sen yhen löysän biisin jonka nimeä en nyt muista.
Tuota rankempaa ei oo soinu muullon ku penkkaripäivinä kun ABIt on saanu soittaa omiaan.. sillon on soinu kaikkee In Flamesiä, Sentencediä, Bodomia jne.. mut sit ku mä oon ABI niin voi vittu että mä kyllä pistän soimaan rankinta ja hirveintä mäiskettä mitä mä löydän :D

Mayhemin Wolf's Lair Abyssiltä pitää ainakin soittaa jotain sit.. ja kaikkee muuta hauskaa. ;)

Onks tää niinku ET?

et_hit.gif

Jaha, että aamunavauksista keskustellaan.. Hmm, ainoa vähänkään kuunneltava biisi mitä muistan aamuavauksessa kuulleeni on joku YöToiveen hidas, oiskohan joku sleeping sun tms. Ja kerran ylä-asteella tuli apulantaa. Oikeestaan se on ihan yks hailee mitä sieltä tuutista klo 9 tulee, mutta torstain aamunavauksia minä vihaan täydestä sydämestäni. Torstain aamuavaukset on oikeestaan ainoa asia mitä tulee mieleen, kun miettii jotain mitä kohtaan ei tunne kuin inhoa. Torstaisin on nimittäin kirkon aamunavauspäivä. Joko ne selittää jostain mielikuvitusystävistään tai sitten ne kertoo jonkun "koskettavan tositarinan" esim. koulukiusatusta itsemurhaa yrittäneestä joka löysi jeesuksen. Ja sitten vielä joku kamala veisu päälle. Vittu sitä ei kestä.

Höh. Tulipa taas tilitettyä. On se elämä kurjaa toisinaan... :)

Onneksi tuolla lukiossa on vain viikkohetki joka Tiistai. Tosin joka neljäs viikko siellä tuntuu olevan jeesustelijoita mukana... Silloin mennöö hermot :s kestokin on n. 15-20 minuuttia... koita siinä elää.

Perkele.. meillä on kans joka vitun tortai seurakunnan pitämä aamunavaus.. vittu kun melkein aina sen pitää se samainen pappi joka vei meiltä sen vanhan treenikämpän.. sillon tulee aina sellanen tappofiilis että tekisi mieli hakata edessä istuva oppilas :D :lol:

Eikä ollu! :lol:

Mun jutut on aina yhtä hauskoja ja hyviä :D

Perkele.. joskus pitää tulla kirjotteleen tänne kännissä niin saatte maistiaisen siitä millasta juttua täälläpäin puhutaan kännissä :lol: :lol:

Mun "isi" keksi tän mun signatureni. :) Se oli just sillon kertonu, että se on itse pääpiru, ja mä sit sanoin sille että mä en olis arvannu. Sit se sano ton mitä tuo alla lukee. Eli mä olen Saatanan lapsi...