Millainen musiikki/minkä bändin/artistin biisit ärsyttävät?

Originally posted by Lord Bulli
Tuli mieleen, että vois tällasen threadin tekasta.
HiphHop, HipHop, HipHop, Rap, Rap, Rap, Nu-Metal, Nu-Metal (Tosin jos ei ole niin minkäänlaista muutakaan vaihtoehtoja ni kyllä sitä uusmetallia tullee mieluiten kuunneltua. Räppiä ja Hoppia ei taas niin mitenkään jaksa. EI MILLÄÄN)

Totta helvetissä mä menen armeijaan.. minä HALUAN puolustaa omaa maatani jos on tarve.. joka on aivan HELVETIN epätodennäköistä.. mut kyl letti pitää leikata kun ei vittu jaksa jossain paskassa kontata kun hiukset laahaa maassa.. :lol:

ja vittu nehän tappais mut siel armeijassa jos ois pitkä letti.. ja haukkuisivat homoksi..

Menkää te vaan armeijaan ja olkaa siellä sitten munkin puolesta. Mulla ei ole mitään innostusta lähteä eikä mitään syytäkään lähteä sinne.

Teillä on sentääs vielä vuosi aikaa miettiä, mulla on kutsunnat syksyllä :cry: vaikka aionkin lykätä 2 vuotta sitä armeijaan menoa ;) Kyllähän minä armeijaan menen, eipä ole mitään menetettävää.

Eikös meillä ollut jotain juttua tästä jo?

No kato ku on homoja...

No ei :lol: :D

älkää sivarit suuttuko.. minä oon henkilökohtaisesti sitä mieltä että miesten pitää olla valmiita puolustaan maata mutta jos te ette halua armeijaan niin mikäs siinä..

Ei oikeestaan minkään tyyppiset niin liikaa vituta..tyttöystävä raahas mut kuuntelee Shakiraa kaivopuistoon ja siitä alko jo tykkääs, joteki erilaine kuiteki ku ei oo KAIKKI taustanauhoja..

Shakira joo on ihan vitun erilainen, kaikkihan sitä niin sanoo.

Mutta mä olen niin karaistunut etten enää taida mennäkään näihin kaikkiin teineille suunnattuun kaupalliseen paskaan...

Harmittaa hirveästi kun näin syvälliseksi on muuttunut... :D

No onhan siinä Shakirassa se parempi et se tosiaan vissiin laulaa oikein.. ja eikös sil oo ihan bändikin matkassa? kyllä mä ainakin tykkään kattoo melkein kaikkea livenä missä on oikeasti taitavat muusikot soittamassa.. esim. sillon ku tuli Tina Turnerin joku konsertti telkkarista niin oli pakko kattoa ku se bändi oli niin vitun hyvä soittamaan :D

Eniten vituttaa kaikki homot jotka vaan pistää koneelta tuleen kaiken ja sit ite ilveilee siellä lavalla..