Millainen musiikki/minkä bändin/artistin biisit ärsyttävät?

Ei siä tarttis puhua enkkua, ellei halua, on siä paljon suomalaisiikin... :lol: Mä suosittelen sitä paikkaa lämpimästi... :lol:

Vaikka kyllähän se Anssikin kelpaa... :lol:

Kohta alkaa varmaan kiertää huhuja:
Internetissä eri suomalaisten artistien messageboardeilla on terroristeja! Sama ryhmä täynnä outoja häiriköitä on jo sabotoinut jo useita hyviä keskusteluita...
:lol:

Originally posted by Zyklon
Mä en ymmärrä että mistä helvetistä se jätkä on kaivettu!! se ei todellakaan osaa laulaa tai soittaa tai tehdä biisejä niin mä en älyä että mikä siinä viehättää..

Vittu mäkin otan jonku samantapaisen nimen ja sit teen biisin nimeltä "Sakun serkun HIV" niin musta tulee helvetin kuuluisa.. vittu ei enää vois naurettavampaa biisiä olla ku joku mikan faijan bmw..

Älä jumaliste puhu mitään tuosta äijästä.. Vittu perkele :lol: :lol: Vituttaa koko loppupäivän muuten..

Takaisin aiheeseen...

Mikään musiikkityyli itsessään ei oikeestaan ärsytä, ei edes räppi... Tai no gospelista ei ole kyllä mitään hyvää sanottavaa, kun se ei ole musiikkia vaan musiikiksi naamioitua propagandaa... Enemmänkin tietyt artistit/bändit ärsyttää/vihastuttaa, esim. joku rasmus tai don huonot...

Miks vitussa täällä dissataan tota HIMmiä niin ankarasti...? Onhan ne kaks uusinta lättyä aika poppia, mutta se eka levy on ihan mainio, imutelkaa tietämättömät vaikka "our diabolikal rapture"-biisi jostain... Ja Valolla riittää karismaa vaika muille jakaa... Tosin raja superkarisma-sällin ja "poserin" välillä on häilyvä...
...Joo ja en sit tosiaankaan ole mikään Him-fani, itseasiassa äärimmäisen kaukana sitä, mutta oli nyt pakko jotain kirjottaa...

Ainoa bändi mitä ei voi sietää pätkääkään on Limb Bizkit, tai oikeastaan se Fred Turska. Sille olis kyllä tilaa saunan takana. Naurettavaa kun päälle kolmikymppinen miljonääri laulaa "mun sukupolvesta"... Pantera on kanssa aika syvältä. Ei musan takia vaan näitten ulkomusiikillisten seikkojen takia, vittu mitä punaniskoja...

Tulipa mieleen vielä yksi toinenkin pelkästään vihastusta/naurua herättävä musiikinlaji... Pippelihevi/Happy metal... Sitä ei voi sietää... just esim. joku Stratovarius tai Rhapsody on niin aunarista että... Vittu miekat heilumaan ja lohikäärmeitä teurastamaan!! Silkkipaidat päälle ja vahaa viiksiin!! On oksennuksen aikaaaaa, kun tilutus raikaaa!!

(Mainittakoon että laihon soittelua en missään tapauksessa laske tilutukseksi, siihen osastoon menee nää Tolkit ja Turillit sun muut...)

Hoo, tulipa tekstiä, varsinainen ajatusten aurajoki...

Originally posted by Hepatiitti

(Mainittakoon että laihon soittelua en missään tapauksessa laske tilutukseksi, siihen osastoon menee nää Tolkit ja Turillit sun muut...)

Laiho kuuluu just siihen tiluttelu-osastoon... vai eikö hän muka kuulu sen takia koska hän soittaa deathia? ;) siis ei vittu.... ollaan sitä nyt niin truuiiveliä ettei mitää rajaa...

Ja nyt kaikki power-metalli ei sentääs ole miekkojen heiluttamista...

Se mitä sanoin niistä faneista... :rolleyes:

heh, mun mielestä molemmat on oikeessa... Laihokin kyllä tiluttaa pirusti, mutta ohan tolkin ja turillien ja muitten tilutuksessa selkee ero :D siis, ei Laiho tiluta läheskän niin paljoo....