Well well well... personal offense...
Since this is personal, I'll take it in Swedish.
Jag har varit medlem här ett bra tag. Jag har dock inte varit speciellt aktiv i trådarna. Det kan ha berott på att när jag kommer in och läser, så är ser jag mest folk som dig, 15 år som har funnit "evidence" genom att spela counter-strike. Det är inte sånna jag vill diskutera med, tyvärr... Men nu har jag hittat folk, som ser på katatonia på samma sätt som jag gör. Folk som Drynwhyl, deliverance osv. De lyssnar på katatonia i samma syfte som mig, och är ungefär lika intresserade och fördjupade i katatonia som mig, dvs mycket.
Det kan hända att jag låter lite överlägsen i vissa trådar, i vissa posts, men det är när folk har på tok fel i så fall. jag är oftast snäll, och det borde du veta
Det är bara i trådar som "What does 'jhva elohim meth' mean?" som du blev lite arg på mig. Du citerade bara andra katatonia-fans och tog förgivet att de hade rätt. Själv har jag studerat hebreiska och därmed kommit fram till mitt svar. Och för det andra var det du som började vara kaxig. Men strunt samma...
Om du skulle bli ledsen för att jag har för elak attityd, så kan du väl gråta eller nåt... jag tror det hjälper dig. Gonatt.