New Fear Factory Video

Mr. Varg-

Practically every post I've read from you lately (btw, I had never even seen a post from you before the V-ås gig) is quite elitistic. you are without doubt very narcissistic to think that you are the biggest katatonia-fan around, i mean, theres not like a rating system where you get 10 points because you looked up som hebrew-words... Im getting quite fed up with your attitude, sorry to say it...
 
Well well well... personal offense... :(
Since this is personal, I'll take it in Swedish.

Jag har varit medlem här ett bra tag. Jag har dock inte varit speciellt aktiv i trådarna. Det kan ha berott på att när jag kommer in och läser, så är ser jag mest folk som dig, 15 år som har funnit "evidence" genom att spela counter-strike. Det är inte sånna jag vill diskutera med, tyvärr... Men nu har jag hittat folk, som ser på katatonia på samma sätt som jag gör. Folk som Drynwhyl, deliverance osv. De lyssnar på katatonia i samma syfte som mig, och är ungefär lika intresserade och fördjupade i katatonia som mig, dvs mycket.
Det kan hända att jag låter lite överlägsen i vissa trådar, i vissa posts, men det är när folk har på tok fel i så fall. jag är oftast snäll, och det borde du veta :)
Det är bara i trådar som "What does 'jhva elohim meth' mean?" som du blev lite arg på mig. Du citerade bara andra katatonia-fans och tog förgivet att de hade rätt. Själv har jag studerat hebreiska och därmed kommit fram till mitt svar. Och för det andra var det du som började vara kaxig. Men strunt samma...
Om du skulle bli ledsen för att jag har för elak attityd, så kan du väl gråta eller nåt... jag tror det hjälper dig. Gonatt.
 
Dang it Varg, your taking away my joy when you reply in SWEDISH(HAHA). I want to read the slices of flesh and brick throwing eh. :D You have taken my entertainment for today, but I want that shit rewritten by morning in english.
Joke
 
I just wanna say....BLASHYRKH (MIGHTY RAVENDARK)!!!!!!!!!!! or is Immortal unacceptable as well......in case you haven't caught on this is my attempt at making light of, well, everything, as only a metal fan can
 
Varg-, jag är glad du tycker så.
det är bara din hastiga envishet jag ibland inte tycker om, fastän allt du önskar dig är att berätta om dina fundenringar, tror jag.
i alla fall var det inte svårt att förstå du är soulmate (finns ordet på svenska också?)
god natt.

my swedish is miserable still, blah.
 
Själsfrände tror jag att det kallas på svenska.
Men visst, jag är soulmate! :D

Hur kommer det sig att du kan svenska förresten?
Duktig ju!
 
thanks! all right, själsfrände, i'll mark your words.

hmm, jag vet inte, jag tycker jag är kanske en språk-freak, men "tvungen" på något sätt.
och jag försöker att lära mig svenska sedan ett år tillbaka eller så, jag vet, mina kunskaper är på det hela taget eländiga, men.. jag är en nybörjare, inte någon får kritisera mig, heh.
 
snälla buddies

DeepInMisery, det är säkerligen klumpigt, därför. ;)

Varg, tack. o.k., jag säger till om något oklart och typiskt svenskt kommer upp igen, heh. du kan också fråga när som helst om du behöver nån hjälp med tyska eller något sådant.
 
Varg- said:
Did you call him a testicle? I don't know Swedish, but I do know humor, and that is some funny shit.

As far as the whole thread thing goes, I really don't care if there are a million new threads on here that talk about anything from Katatonia to some user pricking a boil on his/hers grandmother's ass. Diversity is universal knowledge. Isn't that what life is about; the acquiring of knowledge? If the thread title doesn't do it for me, I just pass over it. Take this thread for instance, Fear Factory is ass to me, so I didn't even bother to read this thread until today, and that was just because I'm stoned and bored and don't have anything better to do on my day off. But if I dig it, I will post away. Just my thoughts fellas.
 
does everyone in sweden/germany/other european places speak english? us americans tend to find it insulting when asked to learn to speak another language i.e spanish. I tend to find it makes me just feel inferior(not knowing another language that is). I've taken spanish(failed it), french(failed it) and Latin(good god did I fail that one,twice!) I have to take french again because I plan on going there for school next year on my internship. since i have a reason to learn it I am confident i will be able to pass and hopefully learn something
 
Drynwhyl, ok. Jag har typ flera miljoner frågor. Men nu tänkte jag bara kolla om du vet nåt bra lexikon på internet, tysk-svenskt och svensk-tyskt. Vet du?
Vore skönt.

Scourge, I did not call him a testicle :D
Gonatt means "good night"

midget, well every modern country speaks english, and another language, and perhaps another one... But languages har hard, you gotta work as hell with them.