Nightwish yms. pateettiset

HiddenFear

Puistokemisti
Nov 26, 2001
57
0
6
espoo
www.dewian.cjb.net
Ihmettelen tässä vaan, että miten osa bodomien kuuntelijoista voi kuunnella Nightwishia, Cadacrossia yms, jotka matkivat todella härskisti COB:ia.
Juuri kuulin jonku NW:n biisin, mikä oli ripattu suoraan touch like angel of deathista.
Hyi Helveta! Käyttäkööt vähän mielikuvitusta.
Suomi on nykyään enemmän ja enemmän täynnä Bodom-plagiaatteja. Kaikki laulavat jaujau jne.

Annetaan Bodomien hoitaa ne, sillä ne sen osaavat!!!
Niin, että NW:lle terkkuja: Fuck Yourself and die! :lol:
 
Ai että mitenkäkö? Ihan hyvin! :)

Tosissaan se vain parantaa sitä kappaletta kun pätkä on lainattu COB:lta. Mitäs mikään musiikki on muuta kuin tahallista tai tahatonta kopiointia? Esimerkkinä vaikka, että COB:n monien kappaleiden melodiosta pätkiä on kopioitu vanhojen _kunnon_ säveltäjien teoksista... Onko tällainen toiminta muka jotenkin ''hyväksyttävämpää'' kuin lainata COB:lta? No ei. Naurettava syyte!
 
Mitenkäs sinä voit kuunnella CoBia kun kaikki melodiat on pöllitty just joiltakin oikeilta säveltäjiltä, ja riffit on kierrätetty 80-luvun kunnon metallibiiseistä?


:rolleyes:
 
Aijaa! No mielipiteensä kullakin.
Ehkä eräs vitun hyvä pointti on siinä, että EN kuuntele klassista musiikkia. Sitä paitsi Nightwishillä on niin törkeitä rippejä, että tekee oikein pahaa.

Keneltäkö jaujau-juttu on plagioitu?!
en tiedä, onko se allun oma juttu, mutta kuulostaa vitun naurettavalta, kun joku muu yrittää laulaa niin.

Nyt mustalle listalle tuli jälleen uusi nimi: Norther

Parantaa kappaletta?! Vitut. Saa ainoastaan raivon partaalle ja nostamaan keskisormen pystyyn, kuten viime ruisrockissa.

Eikä ne riffit ole KERÄTTY kasari-biiseistä. On siellä aika vitusti IHKA OMIA riffejä.
 
Järkeä verrata esim. NW:tä ja Bodomia, NW:n biiseissä saattaa ehkä olla muutamia kohtia jotka joko on kopioitu CoB:n biiseistä tai sitten vain kuulostavat samalta.... Muuten ainakaan minun mielestäni Nightwishillä ja Bodomilla ei ole muuta yhteistä, paitsi ehkä se, että molemmat soittavat suhteellisen melodista musiikkia.

Ja tämänkin asian olisi voinut esittää jollakin muulla tavalla kuin siten, että "Mitenkä te oikein voitte kuunnella Nightwishiä, se on suora kopio Bodomista"-tyylillä, jos et tykkää esim. juuri NW: stä, sen voi joko pitää omana tietonaan tai esittää asiallisemmin minun mielestäni, ja ei, tämä ei ole mitenkään henkilökohtaista vittuilua...

P.S. Ja kyllä, minä kuuntelen Nightwishiä sekä Bodomia :)
 
Originally posted by Trage
Järkeä verrata esim. NW:tä ja Bodomia, NW:n biiseissä saattaa ehkä olla muutamia kohtia jotka joko on kopioitu CoB:n biiseistä tai sitten vain kuulostavat samalta.... Muuten ainakaan minun mielestäni Nightwishillä ja Bodomilla ei ole muuta yhteistä, paitsi ehkä se, että molemmat soittavat suhteellisen melodista musiikkia.

Ja tämänkin asian olisi voinut esittää jollakin muulla tavalla kuin siten, että "Mitenkä te oikein voitte kuunnella Nightwishiä, se on suora kopio Bodomista"-tyylillä, jos et tykkää esim. juuri NW: stä, sen voi joko pitää omana tietonaan tai esittää asiallisemmin minun mielestäni, ja ei, tämä ei ole mitenkään henkilökohtaista vittuilua...

P.S. Ja kyllä, minä kuuntelen Nightwishiä sekä Bodomia :)

:headbang:
 
Henk.koht. asiat OVAT JUURI BE JOISTA KIISTELLÄÄN vitun aasi! vai voiko mielestäsi FAKTOISTA väitellä???????
Niin kerro mulle se!

Täällä minä juuri aion esittää mielipiteeni!!! Olen se asia that should not be.

Ja jos et osaa sanoa muuta sanottavaa kuin laittaa moshaavan hymynaaman niin ei vittu mee sullakaa lujaa vitun trolli. osta elämä, en ole sun kanssa hyvää pataa vaikka digataan samasta bändistä.
 
tuli yx ilta luettua wishmasterin sanoja ja huamasin et ne on aika laikka suoraan kopioitu, pätkinä tosin, dragonlance kirjoista...

esim. meet me at the inn of the last home on suoraan kirjasta... samoin nimet silvara elbereth starbreeze lorien ja sla-mori...

ja koko laulu on aika laillla kopioitu niistä kirjoista... pätkä yhestä kirjasta toinen toisesta...
ja missän ei mainita kirjan nimee... tai ees kirjailijan...
aika perseestä tollane touhu...:heh: :( :heh: :err:
 
Kuunteleppas HiddenFear vaikka biisi Bodom After Midnight!!!

Ja sit katso leffa "The Rock" ja vertaa sen Soundtrackia siihen Bodom afte midnightin välisoittoon...

OHO!!! sehän on ripattu suoraan The Rockin tunnarista!
 
Originally posted by BurningAngel
tuli yx ilta luettua wishmasterin sanoja ja huamasin et ne on aika laikka suoraan kopioitu, pätkinä tosin, dragonlance kirjoista...

esim. meet me at the inn of the last home on suoraan kirjasta... samoin nimet silvara elbereth starbreeze lorien ja sla-mori...

ja koko laulu on aika laillla kopioitu niistä kirjoista... pätkä yhestä kirjasta toinen toisesta...
ja missän ei mainita kirjan nimee... tai ees kirjailijan...
aika perseestä tollane touhu...:heh: :( :heh: :err:

Oot kyllä oikeessa et kumma ku bookletissä ei sanota mitään noinki suorista lainauksista, mutta kävin just Nightwishin sivuilla ja tässä pätkä Tuomaksen kommentista koskien juuri kyseisen biisin sanoituksia:

This is my personal tribute to fantasy, especially the closest to me; Tolkien & Dragonlance.

Tuomas ei siis väitä kyseisiä sanoituksia omikseen, vaikka toi teksti sais olla siellä bookletissäkin...
 
Keneltäkö jaujau-juttu on plagioitu?!
en tiedä, onko se allun oma juttu, mutta kuulostaa vitun naurettavalta, kun joku muu yrittää laulaa niin.
Nyt mustalle listalle tuli jälleen uusi nimi: Norther

Sinergyn sivulla lukee Alexin kohdalla, että se on tehny jotain tausta"huutoja" Northerille... :rolleyes: