Nortteri sentenced nosturi perjantai

Perjantaina olin tuol nosturissa..
Helvetin hyvä keikka oli ja setti oli kovaa tykitystä alusta loppuun..

Muutama sana noista vielä:

Kun vielä ollaan alaikäisiä niin joudutaan olee siel Alatasolla, no siellähän oli sitten ihan saatanasti populaa jne.. joten oli aika 'kuuma' tunnelma ja siellä oli nii saatanasti populaa et piti käyttää kyynärpäitä jos halus pysyy pystyssä..

(mainitsinko jo että siellä oli saatanasti populaa :)

Ja sitte jotku vitun kyrvät heittä tupakan jämiä sieltä ylhäältä alas. Nii voi saatana ku meinas jäädä hiuksiin kiinni ja sitte ois ollu helvetin hienoo siel :D

perkele saatana helvetti vittu

Northerin pari uutta biisiä oli hyviä
]...of Darkness and Light
] Midnight walker

ihan hyviä kummatkin..

no jees. kertomista riittää.. :)
 
Jooh, olin itekki siellä alhaalla..siellä oviaukolla seinää vasten, mustat vaatteet ja vaalet hiukset olkapäille, rumanaama :) vieressä oli rranah ja airhead..sitten pari muuta setää jotka ei täällä käy. keikka oli ihan hyvä tai kaikki esitykset..
 
Ei kyllä lauantai ollu mitenkään paras päivä.. ensin toi vitun keikka peruuntu ja käytiin turhaan siellä Nivalassa.. ja oli vielä vitun paska ilmakin. Sit tulin kotia ja kun nousin autosta niin kännykkä tipahti vesilätäkköön ja se on VÄHÄ temppuillu sen jälkeen..
 
Sentencedin keikka oli ihan vitun hyvä. Muut bändit missasin ku olin nii vitun sekasin etten pysyny pystyssä enkä paljon muista niistä parista tunnista mut sit ku sentenced alotti nii olin taas ihan kunnossa. Jäi vaan kauhee vitutus sielt keikalt.