Nortteri sentenced nosturi perjantai

Originally posted by Pentelesh
Kannattaa sitten polkea pääkaupunkiseudulle, tuolta muualta en oo oikein löytäny älyllistä elämää.

joo oon samaa mieltä... siis ihan pääkaupunki seudulle asti... ei kannata jäädä minnekkää nurmijärvelle vaikka se onki jo aika lähellä... se on iha kauhee mesta :)

Originally posted by BurningAngel

ajattele nyt minua... minä olen teiskossa...:cry:

Mä oon pahoillani :D Toi on yhtä säälittävää joka kerta :D

Pitää tähän väliin vie laittaa että oon metsossa ja tossa on lappu että tänne tulee tampereen tv:n kuvausryhmä :D oho oho... :O

Vittu niinpä... tää päivä meni taas siihen että soitin jonku aikaa rumpuja ja nyt sit varmaan istun loppuillan täs koneella.. tai käyn mä varmaan saunassa mut muuten. perkele kun ei täs ihan lähellä asu ketään kavereita niin ei voi lähtä kylillekkään jne.. eikä voi joka päivä käydä tyttöystävälläkään niin vituttaa tällaset illat

Mä kävin kaupungissa, mutta en mä siellä oikeastaan mitään tehny sit enää illemmalla niin mä lähin takas Takamaalle. Ja en muuten tiedä missä kirkkoo polttamassa kaikki kaverit on... :D

Niin no.. en mäkään nää nykyään koulun ulkopuolella oikeastaan ketään muita ku tyttöystävää ja sen isoveljeä joka on yks parhaista kavereista.. ja sit se soittaa samassa bändissä.. ja aina silloin tällöin kun nuo muutkin käy soittamassa niin niitäkin näkee mutta nykyään se on aika harvinaista ku basisti ja toinen kitaristi on muuttanu kauemmaksi niin ne ei oääse kovin usein soittamaan..

Ai niin mä en oo soittanu tänään yhtään... Mutta oon kyllä niin tohkeissani taas kaikesta että tuskin pystyisinkään mitään rämpyttämään... Eikä meillä ole cokista... Vittu mä kuolen...