Norwegians! U coming to this mini-festival?

hehehehehe - jeg ler.. sparke i balla er overvurdert når adrenalinet pumper - du har ikke sjanse til å stoppe meg der. Uansett kommer du aldri til å komme så langt. Dessuten vil min enorme kuk beskytte ballene..
 
enorm kuk.... fysj. min er større uansett. adrenalinet dør ut når du finner ut at du ikke kan få barn. så det.
men du får jo bare komme å hilse hvis du vil. jeg er slasken som kommer til å sitte i høyre bak hjørne, drikke carlsberg og røyke. men du er altfor chicken shit. :rolleyes: har det bare i kjeften. og ræva.
 
Originally posted by Punisher
enorm kuk.... fysj. min er større uansett. adrenalinet dør ut når du finner ut at du ikke kan få barn. så det.
men du får jo bare komme å hilse hvis du vil. jeg er slasken som kommer til å sitte i høyre bak hjørne, drikke carlsberg og røyke. men du er altfor chicken shit. :rolleyes: har det bare i kjeften. og ræva.

Gidder neppe - du høres skummel ut.. jeg skjelver av tanken...
Så du har tenkt å sitte der å være tøff og leke Aragorn lissom?

Hadde faktisk vært konge og bare gå bort og dratt til deg skikkeli
og så gått videre :D ;)
 
Originally posted by Lordenlil


Gidder neppe - du høres skummel ut.. jeg skjelver av tanken...
Så du har tenkt å sitte der å være tøff og leke Aragorn lissom?

Hadde faktisk vært konge og bare gå bort og dratt til deg skikkeli
og så gått videre :D ;)

aragorn...? :confused:
du får bare slå da. kommer ikke til å føles som mer enn et myggestikk.
 
p p p p p puff! reddar är. p p p p p puff! ingen fara.

SÆR? ingen har kalt meg SÆR før. jeg er enig med remi om at vi bare er kule, tøffe og harde ... ugh..... nå begynner jeg å glede meg til showet. blir haraball.
 
det skulle jeg også gjort..... det blir kanskje litt vanskelig da når jeg ikke har bil... kanskje du har lyst å kjøpe for meg, så gir jeg deg penger på showet???? nei vel da. verdt et forsøk. :rolleyes: