Nu Girl

Darkelf

New Metal Member
Feb 18, 2005
24
0
1
Norway
Well, this looks like an interesting collection of freaks (In a good way, that is :dopey: )
Let the freaks, nerds and penguins rule the earth!
Anyway, looking forward to using the forum.

And, Norway rocks, many pretty mountains and stuff.

Opeth, Gåte and Amon Amarth!
 
Carline said:
Welcome Darkelf..
Flere norske er bra.. Hvor i landet befinner du deg? Nederst, midten el øverst?
Anyway.. Have fun..

Oslo er byen jeg bor i. Fin by. Mange biler. Jeg pleide å bo oppe i nord, Tromsø. Fin by. Mange reinsdyr. =P
 
Darkelf said:
Oslo er byen jeg bor i. Fin by. Mange biler. Jeg pleide å bo oppe i nord, Tromsø. Fin by. Mange reinsdyr. =P

Hehe... Fine hovedstaden. Scares the shit out of me. Times kjøring fra her jeg bor.. Tromsø ja.. Min tanteunge som er like gammel som meg flytta litt lenger nord enn Tromsø i fjor sommer hvis jeg ikke husker helt feil..
Anyway, hørt om Àsmegin?
 
Carline said:
Hehe... Fine hovedstaden. Scares the shit out of me. Times kjøring fra her jeg bor.. Tromsø ja.. Min tanteunge som er like gammel som meg flytta litt lenger nord enn Tromsø i fjor sommer hvis jeg ikke husker helt feil..
Anyway, hørt om Àsmegin?

Nei, har nok ikke det. Store fine byen. Mange butikker her da (Fine butikker, sånne finnes ikke over alt. BÅDE Avalon OG Outland. Og fiiine butikken, Sound of noise <3)
 
Darkelf said:
Nei, har nok ikke det. Store fine byen. Mange butikker her da (Fine butikker, sånne finnes ikke over alt. BÅDE Avalon OG Outland. Og fiiine butikken, Sound of noise <3)

Àsmegin er et band verdt å sjekke ut.. Meget bra..
Sound of noise klarer man seg ikke uten nei..