pahin posthunter

Pahin posthunter ikinä

• Zyklon

Votes: 23 56.1%
  • Disasterpeace

Votes: 4 9.8%
  • Hatebreeder86

Votes: 14 34.1%

• Total voters
    41
Deth.. vittu siitä asti ku kuulin ton Trapped in a Corner biisin niin mulla on soinu päässä toi mikä tos mun singaturen alussakin on.. siis toi "I want to watch you drown in your lies. The end of your masquerade, a matter of time"
En tiedä miksi mutta toi vaan kuulostaa helvetin hyvältä.. hmm.. Iced Earth on muuten kans sellanen bändi jolla on perkeleen hyviä sanoja :) ja on niitä muitakin...
Mites.. millä Iced Earthin levyllä/levyillä toi Richard Christy soittaa rumpuja?

Suksivoide: Mun singature on paras! :D

Originally posted by Dethroned
Sanoin joskus tälläiseen asian: "Aivoni on kuin nainen, koskaan ei tolkkua mitä se ajattelee."
Mitäs toi nyt sittenn tarkoitti? Väitätkö, että miesten ajattelusta sais jotain tolkkua? Miks sä muuten aina siteeraat ittees? :D

Originally posted by Villilapsi

Mitäs toi nyt sittenn tarkoitti? Väitätkö, että miesten ajattelusta sais jotain tolkkua? Miks sä muuten aina siteeraat ittees? :D

Kai minä nyt oman sukupuolen aivojen liikkeistä saan paremmin tolkkua... :rolleyes:

Miksi siteeraan itseäni? Koska parhaimmat siteeraukset tulevat itseltäni ;)

Deth.. hmm.. noh.. jos kokonaisia albumeja haluat niin mun suosikit on kolme viimeistä.. eli vanhimmasta uusimpaan Individual Thought Patterns, Symbolic ja The Sound Of Perseverance.. mulle vain noi uudet kolahtaa paremmin ku vanhat. mut on vanhoissakin helvetisti hyviä..
Jos yksittäisiä biisejä haluat niin tässä on joitain helvetin hyviä.,
Pull The Plug, Trapped In A Corner, The Philosopher, Together As One, Crystal Mountains, Misanthrope, Symbolic, Zero Tolerance, Flesh And The Power It Holds, Scavenger Of Human Sorrow, Spirit Crusher, Suicide Machine..

noh.. siinä oli joitain mitä tuli mieleen.. :)