pahin posthunter

Pahin posthunter ikinä

• Zyklon

Votes: 23 56.1%
  • Disasterpeace

Votes: 4 9.8%
  • Hatebreeder86

Votes: 14 34.1%

• Total voters
    41
NC ei käy niin usein nykyään niin se ei välttämättä ole huomannut.. joka kyllä tuntuu aika uskomattomalta kun kuitenkin postaat aika paljo.. niin joo.. eilen alko kitiseen porukat siel limppiskit boardilla :D

No ajattele asiaa näin, että jos teillä on hiekkalaatikko, ja sit sulla on lupa leikkiä siellä. Sit lähistöllä on sellanen kiva kallio, missä on kaikkia luolia ja jyrkänteitä, ja sun äiti on juuri kieltänyt sua leikkimästä siellä, koska siellä on vaarallista. No kumpaan sä meet leikkimään? Tietysti sinne kalliolle, koska se on paljon jännempää, kun sulla ei ole lupa mennä sinne.

Mitä vittua toi WoD soittaa suutaan joka topicissa... Pilaa lopullisesti tän boardin... ennen täälä sentää jauhettii paskaa, mutta nyt jo vittuillaan.... no sama se, ehän mä käy täälä enää niin usein....

Minä nyt joskus kirjuuttelen viestin pari jos aihetta on ;) Oon muuten huomannut että ne, jotka täällä vittuilee enimmäkseen on noin 1986-1987 syntyneitä. Hmm... joillekin on kilahtunut tr00 iivelit nuppiin :D