Punk Rawk, HC?

Originally posted by Chief Rebel Demon
I hate New Metal!

exactly ;)

i vilken del av stockholm bo du? jag har bort i sundbyberg för en tid, men sen flyttade jag ut till vällingby (ca. en mil i norra stockholm).
 
Originally posted by Stormbringer


exactly ;)

i vilken del av stockholm bo du? jag har bort i sundbyberg för en tid, men sen flyttade jag ut till vällingby (ca. en mil i norra stockholm).

Men! :p Sen är du svensk, här försöker jag anstränga mig och skriva exakt engelska.. :D

Nåväl. Jag bor i Södertälje. Känner några i Sundbyberg, eller dom kanske bor i Rissne, men det är väl inte så stor skillnad? Vällingby? Känner igen det men jag har aldrig vart där.
 
nej jag är inte svensk, jag är halv österrikisk halv ukrainisk men jag har bort 2 år i sverige ;)
 
Originally posted by Chief Rebel Demon
I hate New Metal!

I like new metal...

I dislike numetal...

Remember, there is a difference... there are plenty of new but good non mainstream metal bands out there, don't get them confused with numetal...
 
Originally posted by Chief Rebel Demon
Hehe, okej. När var det då?

1986/1987

jag var 5 år gammal när vi flyttade till sverige so jag har haft inga problema at lära mej svensk. vi flyttade tillbaks till österrike när jag blev 6 för i sverige barn går ju med 7 till skolan, men i österrike med 6 och min far har funnit det en dåligt ide at börjar skolan med 7 :lol:
 
Originally posted by Stormbringer
1986/1987

jag var 5 år gammal när vi flyttade till sverige so jag har haft inga problema at lära mej svensk. vi flyttade tillbaks till österrike när jag blev 6 för i sverige barn går ju med 7 till skolan, men i österrike med 6 och min far har funnit det en dåligt ide at börjar skolan med 7 :lol:

:D

Vad det därför ni flyttade tillbaka? Är Österike bättre än Sverige då?
 
yeah, i like punk....actually right now im listening more on punk than on metal.
toy dolls and dropkick murphys is the favourites of non-swedish punk......flogging molly also
otherwise it´s most swedish old punk for me
 
Originally posted by Chief Rebel Demon
Hur är den då? :)

vi bara har en i theorie - det betyder varje 14 årig kan supper hela natten om pub ägaren har ingen problem at har 'ungar' gäster i sitt pub.

och vi har ingen systembolaget - man kan köper alkohol i normala supermarknader utan åldersgräns. och om någon frågar - det är till papa ;)
 
Originally posted by Stormbringer
vi bara har en i theorie - det betyder varje 14 årig kan supper hela natten om pub ägaren har ingen problem at har 'ungar' gäster i sitt pub.

och vi har ingen systembolaget - man kan köper alkohol i normala supermarknader utan åldersgräns. och om någon frågar - det är till papa ;)

Det där med pub visste jag inte, intressant.
Men att man kan köpa i vanliga affärer kan man i alla länder förutom Sverige :D

Så härligt, jag flyttar in hos dig! ;)