Punk Rawk, HC?

ingen problem jag bor på studenthemma ;)

och jag har inte ens berättad dej vad alkohol kostar här på affärer och i puberna... ;)
 
145 € per månad för en dubble rum. internetten är adsl för 40€ för 6 månader.

jätte fint här i alla fall ;)
 
Originally posted by Chief Rebel Demon
Finns det nån hemsida om det?

http://www.donbosco.sth.ac.at/

där finns en engelska version, men jag vet inte om den har alla bilder och allt, du kan väl ochså se tyska versionen skulla inte vara för svårt att läsa för en svensk ;)

det är i alla fall jättefint här, men vi har ont om platser, so om du vill flytta hit, anmälda dej snart!
 
Originally posted by Stormbringer
http://www.donbosco.sth.ac.at/

där finns en engelska version, men jag vet inte om den har alla bilder och allt, du kan väl ochså se tyska versionen skulla inte vara för svårt att läsa för en svensk ;)

det är i alla fall jättefint här, men vi har ont om platser, so om du vill flytta hit, anmälda dej snart!

Tackar, ska ta en titt!
 
jag ska förmådligen pluggar ett år i sverige nästa hösten, men jag ska gå till lund för jag har många vänner där och tycker väldigt om skåne.

och det är ganska nära till köbenhavn, en jättefint stan tycker jag.

idag jag ska träffer en vän ifrån lund some kommer hit ;)
 
nej jag och mina vänner gör nästen ingeting för universitäten :lol: men vi skulle göra något nu i höst terminen.

vi lyssnar till musik, spelar själv (jag har en band), supper, röker, träffa tjejer etc etc. det är ett bra liv ;)
 
vi spelar punkrock/rock/hardrock, men vi har vårt egen stil ;)

jag spelar bass och jobbar just nu på en slags telefonbok für restauranger, puber etc in internetten.

trummisen jobbar faktiskt i schweiz, han är lärare där, so vi inte har so myket tid at repa :(

gitarristen är ifrån ryssland, han studerar ochså och jobber statist för film.

sjungaren är ifrån hungaria, han studerar bara, för han får inte arbeter här officielt.

vi repade hos trummisen, men just nu bygger vi en reprum i min fars hus, den är nästan färdiga.