RIP-off skaba

Huomasin täs yhen jutun mikä on ihan selvä. Bodomin the nail kappaleen "väli intro" alkaen noin kohdasta 2:02, on otettu lähes suoraan tai siis itse asiassa mun korvan mukaan se on kyllä ihan suoraan Bachin Toccata kappaleesta (kuuntele noin kohdasta 1:26) eihän se mitään haittaa...mun mielestä on hienoa et ne on laittanu tommosia niihin biiseihin...on kiva et sielt tunnistaa jotain muitaki entuudestaan tunnettuja pätkiä Bodomin "tekemänä"...

Olis ihan hauska oikein kuulla joku legendaarinen klassinen biisi Bodomin vääntämänä :) ...btw. Tokyo Warheartin se The Rock tunnaribiisi on ihan helmi...

itseasiassa mun mielestä tekis bodomille ihan hyvää ottaa kohtia jostai vanhoista klassisista piiseistä... (mut sipeliusta ei vielä saa lainata, ikävä kyllä (kuolemasta alle 50 v) joku finlandia tai valse triste vois olla aivan saatanan kova bodomin vetämänä).. niin musta tuntuu et laiholta alkaa loppuu ideat noitten piisien kans ku sinergyn ja bodomin sooloja ei enää erota toisistaa ja biisien runko on ollut jo jokusen vuoden sama (alku, allun ja wirmannin tilulilu soolot ja loppu..) ja tuntuu et jos ftr:ää kuuntelee vaikka vaan taustalla ei seasta erota kun everytime i dien, hatemen, ja follow the reaperinkin vaan sen alku systeemin takia... muuten levy on samaa tilulilu-sooloilua...en kylläkään tarkoita että soolot aivan samanlaisia olisivat mutta samalta ne kuulostaa kun ei tarkkaan kuuntele... hatebreederillä ja something wildillä näin ei ole... onneksi... mutta laihon pitäis äkkiä keksiä jotai uutta tai jää ftr ja varmaan toi tuleva levykin johonkin cd telineen alahyllyille pölyttyyn... se on vaan tosi et ftrltä ei jaksa kuunnella kun hate men ja everytime i dien... ne on erilaiset...

jos joku ei oo samaa mieltä niin ei voi mitää... tää on mun mielipide, saatte olla eri mieltä, mua ei haittaa... tulipas perkeleesti tekstiä... huh..

Mä oon ainakin samaa mieltä.. melkein. FTR on aika kuivaa.. siis noita paria biisiä lukuunottamatta.. niin ja Kissing The Shadows on kans ihan hyvä.. ja Bodom After Midnight jää vähän negatiivisella tavalla mieleen ku se yks kohta on ripattu The Rockin tunnarista..

se on semmonen "kuiva ja tasapaksu" lätty...

yksikään kipale ei mun mielestä alita semmosta 7 rajaa, mutta yksikään ei mene yli ysin... olette oikeassa parhaiden biisien suhteen... mun mielestä myös NC on laatua (siis biisi ;) )...
siinäkin on hate me:n tapaan sitä "entisaikojen" raivoa ja asennetta...

Meillä oli keikalla Finlandia introna.. :D
ja tullaan varmaan käyttään sitä jatkossakin.. helvetin hienon näkönen ku koko sali aivan pimeänä ja savua niin perkeleesti.. ja valot syttyy siinä vaiheessa kun soitto alkaa. (meidän toistaiseksi ainoalla keikalla eka biisi alkoi rumputykityksellä joten sen rauhallisen intron jälkeen se mätke tuli yleisölle varmaan aika kivasti päin näköä :D )

edit: sori.. toi ei nyt liittynyt aiheeseen mut kunhan vain kerroin..

sibelius kuoli 1956 ja päivä oli 20.9... mun syntymäpäivänänäni..:)
siis en ole syntynyt 1956 mutta 20.9 olen...:)

Ei vittu kun repesin taas.. :lol: :lol: :lol: :lol:

Nää on nää vitun krapula päivät tällasia et nauraa kaikelle tyhmälle.. siis sen jälkeen kun pahin päänsärky ja huono olo on mennyt ohi.. siis enhän mä ollu päissään kyl.. muuten vaan tuli krapula :D

ja aivan vitun paha morkkis..