itseasiassa mun mielestä tekis bodomille ihan hyvää ottaa kohtia jostai vanhoista klassisista piiseistä... (mut sipeliusta ei vielä saa lainata, ikävä kyllä (kuolemasta alle 50 v) joku finlandia tai valse triste vois olla aivan saatanan kova bodomin vetämänä).. niin musta tuntuu et laiholta alkaa loppuu ideat noitten piisien kans ku sinergyn ja bodomin sooloja ei enää erota toisistaa ja biisien runko on ollut jo jokusen vuoden sama (alku, allun ja wirmannin tilulilu soolot ja loppu..) ja tuntuu et jos ftr:ää kuuntelee vaikka vaan taustalla ei seasta erota kun everytime i dien, hatemen, ja follow the reaperinkin vaan sen alku systeemin takia... muuten levy on samaa tilulilu-sooloilua...en kylläkään tarkoita että soolot aivan samanlaisia olisivat mutta samalta ne kuulostaa kun ei tarkkaan kuuntele... hatebreederillä ja something wildillä näin ei ole... onneksi... mutta laihon pitäis äkkiä keksiä jotai uutta tai jää ftr ja varmaan toi tuleva levykin johonkin cd telineen alahyllyille pölyttyyn... se on vaan tosi et ftrltä ei jaksa kuunnella kun hate men ja everytime i dien... ne on erilaiset...
jos joku ei oo samaa mieltä niin ei voi mitää... tää on mun mielipide, saatte olla eri mieltä, mua ei haittaa... tulipas perkeleesti tekstiä... huh..