RIP-off skaba

Originally posted by Zyklon
Meillä oli keikalla Finlandia introna.. :D
ja tullaan varmaan käyttään sitä jatkossakin.. helvetin hienon näkönen ku koko sali aivan pimeänä ja savua niin perkeleesti.. ja valot syttyy siinä vaiheessa kun soitto alkaa. (meidän toistaiseksi ainoalla keikalla eka biisi alkoi rumputykityksellä joten sen rauhallisen intron jälkeen se mätke tuli yleisölle varmaan aika kivasti päin näköä :D )

edit: sori.. toi ei nyt liittynyt aiheeseen mut kunhan vain kerroin..

meil alko keikka syna introlla jonka aikana kaikki joi kaljaa ja kuunteli sitä "onpaas taas vitun siistii" ilmee naamalla... sit ku tuli eka oikee biisi nii niitten naamal oli vitun tylsistyny "vittu et osaa olla paskoja/ei tost saa mitää selvää" ja sit ku vika biisi oli soitettu nii naamoilla oli "huono keikka/olipa hyvä bändi" ilme ja sit me päätettiin soittaa viel yks biisi (TUOMIONPÄIVÄ) nii sen aikana porukka istu penkeillä ja ehkä vähä rokkas (eli kovin meno koko keikan ajan) ja ku se oltiin soitettu nii ihmisillä oli "no nii toi oli sentää iha kova, mut vittu nyt lähtis menee et päästään kuuntelee seuraavaa bändii"... eli VITUN hyvin meni toi keikka :lol:

Kyllä meille jotku sentään taputti.. mutta parhaimmat aploodit sai coveri.. Metallican For Whom The Bell Tolls joka oli sellanen välikevennys. :D

Lopuksi soitettiin Mayhemin Deathcrush ja kyllä sillonkin vissiin porukka taputti.. mut mä en kunnolla nähny sinne yleisöön ku ne valot välkky niin vitusti ja savua oli aivan helvetisti!!! muutaman kerran erotin joidenkin naamat sieltä.. tosin mun näkö tais olla sillä keikalla aika valikoiva.. ku ainoat jotka erotin sieltä oli muutama hyvä kaveri ja tyttöystävä.. enkä mä kovin paljoa edes katellu yleisöön ku piti keskittyä soittoon niin vitusti.. vittu että mä olin paineessa sillon ennen keikkaa ja siinä alussa.. vittu en voinu olla yhtään yhdessä kohti.. siinä sit piti yrittää lämmitellä jalkoja ja käsiä ku koko ajan piti juosta ees taas ku jännitti niin VITUSTI!!! :lol: :lol: :lol: :lol:

Mut se on hyvä että jännittää aina ennen keikkaa.. ku oon huomannu että sillon ku mua jännittää ja on hirveät paineet niin mun soitto kulkee paljo paremmin..

mulla oli eilen koulussa bändi kurssi.
Siellä sain oikeestaan ekan kosketuksen rumpuihin
ja opetltiin kaikki blues komppi ja mä olin tietysti ekana..
Vittu kaikki kattoo ja mä oisin yksin soittanu sen ihan helposti mutta ku kymmenen heppu odottaa että sä soitat
ja heität vielä pitkän fillin niin siinä on vähän paineita

Mutta mä kyllä annoin muitten sitte odottaa että mä ite osasin sen.
I dont give a fuck if you Hate me!

mul ei ollu silloi yhtää paineit ku oltiin menos soittaa... mul oli semmonen fiilis ku piti mennä soittaa et "vittu en mä jaksa mennä tonne lavalle soittaa. täs lavan edessä olis paljo siistimpi kattoo keikkaa ja puhuu kavereitten kanssa paskaa" mut sit mä menin kyl soittaa ja soitin vähä omaa showta ja vähä vituilleen, pienessä kännissä :D

joo kyl meillekki taputettiin, mut sillei et "kai toi oli iha hyvä" ku se meni perseelleen ja kukaa ei saanu mitää selvää eikä kukaa tienny bändii...

Jooh.. mä näin tänään sen meidän keikan videolta ekaa kertaa.. olin melko vitun järkyttynyt ku soundit oli niin perseestä! :lol:

Ja voi vittu että me soitettiin jotku biisit nopeaa.. sillon ku soittaa niin ne tuntuu paljo hitaammilta. mä en edes tienny että voin soittaa noin vitun nopeasti! :D :lol:

:lol: mun mielest mitä nopeemmin soittaa nii yleensä sen parempi

mun tuttu oli löytäny pari meijän live kuvaa netistä... mun pitää viel saada selville mikä sivu se oli... sit toi meijän demon tulee varmaa nettii kuunneltavaks :D