Ruisrock 2007

valkokukka

I can still feel it
Mar 30, 2007
1,727
0
36
Finland
Laitetaan nyt tänne niin voi kirjoittaa suomeksi ilman että kukaan inisee...

Onko kukaan tulossa Ruisrokkiin COB:a katsomaan? Alunperin itse en ollut lähdössä, mutta suunnitelmat muuttuivat ja pääsenkin lähtemään :headbang: . Ei ole sitten tullutkaan nähtyä bändiä aikoihin livenä, viime vuodet on aina käynyt niin että kun soittavat jossain lähistöllä niin olen ollut jollain helkutin työmatkalla tai vauva masussa eikä ole oikein päässyt lähtemään :lol: .

Mutta innolla odotan perjantaita...
 
Alunperin oli tarkoitus kyllä lähteä mutta meni tässä viime tipassa raha-asiat hiukan päin persettä niin tuskinpa pääsen lähtemään. :erk:
 
Kyllä olen tulossa, 2 päiväksi. Tosin pääsen Turkuun (junalla pitää tulla) vasta seiskan maissa, sitte käydään vielä pystyttämässä teltat. Eli saan unohtaa haaveet eturivin paikasta heti kättelyssä. Mutta mutta, olen vielä untuvikko, ensimmäinen kerta kun näen Bodomin livenä, joten kunhan jotain kuulee ja toivottavasti näkeekin niin se on jo aika hyvä alku :)
 
Kyllä olen tulossa, 2 päiväksi. Tosin pääsen Turkuun (junalla pitää tulla) vasta seiskan maissa, sitte käydään vielä pystyttämässä teltat. Eli saan unohtaa haaveet eturivin paikasta heti kättelyssä. Mutta mutta, olen vielä untuvikko, ensimmäinen kerta kun näen Bodomin livenä, joten kunhan jotain kuulee ja toivottavasti näkeekin niin se on jo aika hyvä alku :)

Eka kerta bodom livenä toinen kerta Ruisrockissa
 
Oli aika huvittava kun joku heitti lavalle terveyssiteitä, ja alexi oli että "Vien kotiin, näitä tarttee aina."

Ei se mikään erikoinen, hyvin ne soitti tietty, Alexin ääni oli vähän muuttunut?
Pitti oli ainakin tossa Downfallin aikana iso.
 
Jees, ihmeen vähillä vaurioilla selvittiin ainoastaan polvessa on tosi iso ja kiepä mustelma. Menin aluksi lavan vasemmalle reunalle (yleisöstä katsoen) n. 3 riviin, kakkos biisin jälkeen yleisön massa oli siirtänyt minut keskelle lavaa toiseen riviin ja parin viimeisen biisin aikana minut siirrettiin ekaan riviin. Itse en tunnusta liikkuneeni yhtään :p . Mutta en valita, tiedänhän minä mitä se eturiivien touhu on...

Suoundit oli lavan edessä aikas hyvät, Alexi kitara ja ääni molemmat kuulu hyvin, hyvin soittivat, ei valittamista. Pyrot oli kivat erityisesti Angels Don't Killissä, ja onhan se kiva kun lavallakin on rekvisiittaa. Niistä esityksistä mitä minä katsoin perjantaina COB oli kyllä paras ja ammattitaitoisin. Tosin mun mielipide voi olla puoluellinen :lol: .

Mielikuvat on vähän hatarat, tämä meni kyllä enemmän sinne fiilistely kun rokkipoliisi keikkojen puolelle...Downfallin pittiä en huomannut lainkaan, mutta se oli varmaan jossain mun takana, ja jos rehellisiä ollaan mulla ei ole kyllä mitään muisti kuvaa koko Downfallista o_O .

Joo terveyssiteen oli aika huvittavaa, ja Henkka oli selvästi käynyt Alexin vaatekaapilla kun sillä oli Wildchild paita. Roopen paidassa taisi lukea Armoton Hinaaja, jos en ihan väärin nähnyt...

Laitan muutaman kuvan tonne kuva threadiin enkkupuolelle. Ei mitään erikoisen hyviä, ku oli jo aika hämärää ja tosiaan ei siinä paljon pystynyt kameraa vakaana pitämään että olis saanut pitemmän valotusajan....
 
Keikka oli mahtava, hieman lyhyt mutta hyvä. Aleksi sanoi niistä siteistä että "Nämä ovat aina kotiin päin" No sää oli hyvä hieman pelkäsin sadetta, mutta ei se tällä kertaa tullut. Se kävelymatka puistosta sillalle oli kuin nälkävuosi johtuen vahvasta humalatilasta tottakai :D Laitan muutaman kuvan ja jonkun videoclipin myöhemmin jos jaksan.


Shot with DMC-FX9 at 2007-07-07

Shot with DMC-FX9 at 2007-07-07

Shot with DMC-FX9 at 2007-07-07

Shot with DMC-FX9 at 2007-07-07

Shot with DMC-FX9 at 2007-07-07
 
Ainakin
Angels don't kill
Needled 24/7
Are u Death yet
Bed of Razors jos oikein muistan ja muutamia muitakin
 
Minä kuvittelen kuulleeni ainakin (ei järjestyksessä):

Hate me
Needled 24/7
Are You Dead Yet?
Mask of Sanity
Everytime I Die
Living Dead Beat
Angels Don't Kill

Ja se matka festarialueelta sillan toiselle puolelle oli aivan liian pitkä vaikka ei ollut edes humalatilaa....
 
Muutaman biisin sain kännykällä nauhalle, sinänsä hyvästä paikasta kun pääsin seisomaan niille aidoille vähän kauempana lavasta :p Tosin sen verran kaukana olin ettei pahemmin yksityiskohtia erota, nauttikaa --->

http://www.youtube.com/watch?v=kgIE1KJt7O4 Needled 24/7
http://www.youtube.com/watch?v=r_f0M98KsyA In Your Face
http://www.youtube.com/watch?v=yhJFGwJrgt4 Mask Of Sanity/Deadnight Warrior feat. terveyssiteet
http://www.youtube.com/watch?v=4CnmtXr5F3c Downfall

EDIT: Nämä kuultiin ainakin:

Hate Me!
Children Of Decadence
Needled 24/7
Are You Dead Yet?
Angels Don't Kill
In Your Face
Mask Of Sanity
Deadnight Warrior
Chokehold (Cocked 'n' Loaded)
Living Dead Beat
Downfall
Järjestyksestähän ei ole tietoa, kaksi ensimmäistä ja viimeinen ovat oikein :p Soittivatko vielä Everytime I Die?
 
Muistanko ihan väärin vai soittivatko Northern Comfortin?

Hyvä keikka oli, harmi vaan että porukka oli niin kännissä enkä nähnyt kovin hyvin. Luin jostain noita terveyssidesessioita, olin että mitä, tekikö se noin? Kyllä sen näin kun joku sen paketin sinne nakkas ja Alexi länttäs otsaansa mutta muuten en nähnyt :( Keikan alussa olin 3-4 rivin tuntumassa, mutta kun keikka alkoi niin kaikki tuli takaa ja olin totaalisesti puristuksissa siellä. Känniääliöt tuli niskaan ja kun en mikään pitkä ole niin piti hyppiä että näki jotain. Taaempana oli vähän rauhallisempaa, tosin tuntui että aina jouduin moshpitin reunalle. Keikan alussa siinä mun vieressä oli 3 jotain pissistä, kaikki päissään. Yks soitti jollekin ja huusi puhelimeen että "me ollaan kattomassa child of bodomia" Niinpä niin, veivät sitten hyvät paikat sellaisilta, jotka edes tietävät bändin oikean nimen...

Mutta hyvä keikka, tosin kuvia en saanut, harmittaa. Se tunti meni yllättävän ja harmittavan nopeasti, yhtäkkiä Alexi vaan sanoo että nyt tulee viimenen biisi. Odotin kyllä HCDR mutta eivät sitten soittaneet sitä...
 
Settihän oli muistaakseni

[Intro: Napoleon XIV - They're Coming To Take Me Away Ha-Ha]

Hate Me!
Children Of Decadence / Chokehold (Cocked 'N' Loaded)
Living Dead Beat
Angels Don't Kill
In Your Face
(Ja tästä välistä putosi pois Tuskassa tulleet
Children Of Bodom
Bodom Beach Terror
Sixpounder)
Are You Dead Yet?
Mask Of Sanity/Deadnight Warrior Medley
Needled 24/7
Everytime I Die
Downfall

[Outro: Gypsy Kings - Hotel California ("The Big Lebowski" theme)]


Meitsille toimi vaikka tuntuikin hieman tyngältä Tuskan vetoon verrattuna.